۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

۱۳۸۷ اردیبهشت ۸, یکشنبه


The Healing From Within Prayer

I surrender to You.

I ask:
§ that my healing commence with whatever causes me the most difficulty and continue throughout my life as long as I shall ever need it.
§ to receive all gifts of beneficial energy.

I ask that You heal my heart with Your Love and bring together my mind, my body, and my spirit so that I may:
§ experience all that is positive from You-- love, choice, forgiveness, freedom, faith, trust, wisdom, truth, integrity, openness, hope, joy, acceptance, blessing, gratitude, purity, light, unity, and Divinity.
§ listen to and trust my inner voice-- follow my inner knowing.
§ see everything with love, with joy, and with beauty.
§ accept all my experiences with love and with ease.
§ have hope for tomorrow.
§ release all my spiritual pain.

I give thanks:
§ that You fill my heart with love.
§ that You bring harmony to my mind, my body, and my spirit.
§ that You anchor, lock, and seal everything positive within me.
§ that You give me Grace to accept everyone with love and grant meGrace to share this prayer with others.
§ that You give me Grace to request this healing for anyone who cannot do so.
§ that You, the Source of All, give me love and heal me.

Most of all: I thank You for giving this healing to anyone whom asks for it.
Amen
hassan mahmoudi
behnam mahmoudi
accounting
armita mahmoudi
iran
tehran

پروردگارا بتو پناه می برم.

خدايا از تو می خواهم
· که لطف خود را در مشکل ترين شرايط زندگی مشمول حال من بداری و آن را در تمام مراحل زندگی، تا آنجا که به آن نياز دارم از من دريغ نداری.
· که هر آنچه را سودمند است بمن عطا کنی.

خدايا از تو می خواهم که قلب مرا به عشق خود منزّه فرمائی و فکر و جسم و روح مرا چنان با هم در آميزی:
· که تمام خوبی های ترا از عشق، انتخاب درست، بخشش، آزادگی، ايمان، اعتماد، درايت و درستی تا کمال، اُميّد، خوشی، قبول بندگی، رحمت، احترام بخلق، خلوص نيّت، روشنی و يگانگی و استفاده از نعمات را در زندگی بيازمايم.
· که به ندای درونيم اعتماد و عمل کنم و از وجدانم تبعيت نمايم.
· که تمام زندگی را با عشق و لذّت و زيبائی ببينم.
· که هر آنچه را در زندگی بدست می آورم با عشق و علاقه پذيرا شوم.
· که به آينده اميدوار باشم.
· که تمام رنج های درونيم تسکين يابد.

پروردگارا ترا سپاس می گويم:
· که قلب مرا با عشق آکنده می کنی.
· که در فکر و جسم و روح من هماهنگی ایجاد می کنی.
· که تو وجود مرا سرشار از همه خوبی ها می کنی.
· که رحمت خود را بمن عطا می کنی تا تمام افراد را با عشق بپذیرم و دعاهايم را با آنها بجا آورم.
· که بمن اجازه می دهی تا تقاضای شفای افراد ناتوان را از تو بنمايم.
· که ای سرچشمه تمام خوبی های اين دنيا، بمن عشق و آرامش عطا می فرمائی.

و از همه والاتر: سپاس از اينکه هر کس از تو تقاضای شفا کند آن را برآورده می سازی.
آمين
حسن محمودی
بهنام محمودی
آرمیتا محمودی
ایران تهران حسابداری مدیر مالی پرشیا
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسعه آریا سهامی عام

۱۳۸۷ اردیبهشت ۲, دوشنبه

وصیت نامه داریوش کبیر

اينك كه من از دنيا مي روم، بيست و پنج كشور جز امپراتوري ايران است و در تمامي اين كشورها پول ايران رواج دارد و ايرانيان درآن كشورها داراي احترام هستند و مردم آن كشورها نيز در ايران داراي احترامند، جانشين من خشايارشا بايد مثل من در حفظ اين كشورها كوشا باشد و راه نگهداري اين كشورها اين است كه در امور داخلي آن ها مداخله نكند و مذهب و شعائر آنان را محترم شمرد .
اكنون كه من از اين دنيا مي روم تو دوازده كرور دريك زر در خزانه داري و اين زر يكي از اركان قدرت تو مي باشد، زيرا قدرت پادشاه فقط به شمشير نيست بلكه به ثروت نيز هست. البته به خاطر داشته باش تو بايد به اين حزانه بيفزايي نه اين كه از آن بكاهي، من نمي گويم كه در مواقع ضروري از آن برداشت نكن، زيرا قاعده اين زر در خزانه آن است كه هنگام ضرورت از آن برداشت كنند، اما در اولين فرصت آن چه برداشتي به خزانه بر گردان .
مادرت آتوسا ( دختر كورش كبير ) بر گردن من حق دارد پس پيوسته وسايل رضايت خاطرش را فراهم كن .
ده سال است كه من مشغول ساختن انبارهاي غله در نقاط مختلف كشور هستم و من روش ساختن اين انبارها را كه از سنگ ساخته مي شود و به شكل استوانه هست در مصر آموختم و چون انبارها پيوسته تخليه مي شود حشرات در آن به وجود نمي آيد و غله در اين انبارها چندين سال مي ماند بدون اين كه فاسد شود و تو بايد بعد از من به ساختن انبارهاي غله ادامه بدهي تا اين كه همواره آذوغه دو ياسه سال كشور در آن انبارها موجود باشد و هر سال بعد از اين كه غله جديد بدست آمد از غله موجود در انبارها براي تامين كسري خوار و بار استفاده كن و غله جديد را بعد از اين كه بوجاري شد به انبار منتقل نما و به اين ترتيب تو براي آذوقه در اين مملكت دغدغه نخواهي داشت ولو دو يا سه سال پياپي خشك سالي شود .
هرگز دوستان و نديمان خود را به كارهاي مملكتي نگمار و براي آنها همان مزيت دوست بودن با تو كافيست، چون اگر دوستان و نديمان خود را به كار هاي مملكتي بگماري و آنان به مردم ظلم كنند و استفاده نا مشروع نمايند نخواهي توانست آنها را مجازات كني چون با تو دوست اند و تو ناچاري رعايت دوستي نمايي.
كانالي كه من مي حواستم بين رود نيل و درياي سرخ به وجود آورم ( كانال سوئز ) به اتمام نرسيد و تمام كردن اين كانال از نظر بازرگاني و جنگي خيلي اهميت دارد، تو بايد آن كانال را به اتمام رساني و عوارض عبور كشتي ها از آن كانال نبايد آن قدر سنگين باشد كه ناخدايان كشتي ها ترجيح بدهند كه از آن عبور نكنند .
اكنون من سپاهي به طرف مصر فرستادم تا اين كه در اين قلمرو ، نظم و امنيت برقرار كند، ولي فرصت نكردم سپاهي به طرف يونان بفرستم و تو بايد اين كار را به انجام برساني، با يك ارتش قدرتمند به يونان حمله كن و به يونانيان بفهمان كه پادشاه ايران قادر است مرتكبين فجايع را تنبيه كند .
توصيه ديگر من به تو اين است كه هرگز دروغگو و متملق را به خود راه نده، چون هر دوي آنها آفت سلطنت اند و بدون ترحم دروغگو را از خود بران. هرگز عمال ديوان را بر مردم مسلط مكن و براي اين كه عمال ديوان بر مردم مسلط نشوند، قانون ماليات را وضع كردم كه تماس عمال ديوان با مردم را خيلي كم كرده است و اگر اين قانون را حفظ نمايي عمال حكومت زياد با مردم تماس نخواهند داشت .
افسران و سربازان ارتش را راضي نگاه دار و با آنها بدرفتاري نكن، اگر با آنها بد رفتاري نمايي آن ها نخواهند توانست مقابله به مثل كنند ، اما در ميدان جنگ تلافي خواهند كرد ولو به قيمت كشته شدن خودشان باشد و تلافي آن ها اين طور خواهد بود كه دست روي دست مي گذارند و تسليم مي شوند تا اين كه وسيله شكست خوردن تو را فراهم كنند .
امر آموزش را كه من شروع كردم ادامه بده و بگذار اتباع تو بتوانند بخوانند و بنويسند تا اين كه فهم و عقل آنها بيشتر شود و هر چه فهم و عقل آنها بيشتر شود تو با اطمينان بيشتري حكومت خواهي كرد .
همواره حامي كيش يزدان پرستي باش، اما هيچ قومي را مجبور نكن كه از كيش تو پيروي نمايد و پيوسته و هميشه به خاطر داشته باش كه هر كسي بايد آزاد باشد تا از هر كيشي كه ميل دارد پيروي كند .
بعد از اين كه من زندگي را بدرود گفتم ، بدن من را بشوي و آنگاه كفني را كه من خود فراهم كردم بر من بپيچان و در تابوت سنگي قرار بده و در قبر بگذار ، اما قبرم را مسدود مكن تا هر زماني كه مي تواني وارد قبر بشوي و تابوت سنگي من را آنجا ببيني و بفهمي كه من پدرت پادشاهي مقتدر بودم و بر بيست و پنج كشور سلطنت مي كردم مردم و تو نيز خواهيد مرد زيرا كه سرنوشت آدمي اين است كه بميرد، خواه پادشاه بيست و پنج كشور باشد ، خواه يك خاركن و هيچ كس در اين جهان باقي نخواهد ماند، اگر تو هر زمان كه فرصت بدست مي آوري وارد قبر من بشوي و تابوت مرا ببيني، غرور و خودخواهي بر تو غلبه نخواهد كرد، اما وقتي مرگ خود را نزديك ديدي، بگو قبر مرا مسدود كنند و وصيت كن كه پسرت قبر تو را باز نگه دارد تا اين كه بتواند تابوت حاوي جسدت را ببيند.
زنهار، زنهار، هرگز خودت هم مدعي و هم قاضي نشو، اگر از كسي ادعايي داري موافقت كن يك قاضي بي طرف آن ادعا را مورد رسيدگي قرار دهد و راي صادر كند، زيرا كسي كه مدعيست اگر قضاوت كند ظلم خواهد كرد.
هرگز از آباد كردن دست برندار زيرا كه اگر از آبادكردن دست برداري كشور تو رو به ويراني خواهد گذاشت، زيرا قائده اينست كه وقتي كشوري آباد نمي شود به طرف ويراني مي رود، در آباد كردن ، حفر قنات ، احداث جاده و شهرسازي را در درجه اول قرار بده .
عفو و دوستي را فراموش مكن و بدان بعد از عدالت برجسته ترين صفت پادشاهان عفو است و سخاوت، ولي عفو بايد فقط موقعي باشد كه كسي نسبت به تو خطايي كرده باشد و اگر به ديگري خطايي كرده باشد و تو عفو كني ظلم كرده اي زيرا حق ديگري را پايمال نموده اي .
بيش از اين چيزي نمي گويم، اين اظهارات را با حضور كساني كه غير از تو اينجا حاضراند كردم تا اين كه بدانند قبل از مرگ من اين توصيه ها را كرده ام و اينك برويد و مرا تنها بگذاريد زيرا احساس مي كنم مرگم نزديك شده است
خدایا این مملکت را از دشمن خشکسالی و دروغ حفظ فرما
قسمتی ار گفته های داریوش
به نظر اینجانب دروغ گفتن بدترین عیب یک انسان است
متاسفانه دروغ گفتن در بعضی از خانواده ها بیداد میکند
بطور مثال از همان کودکی به بچه دروغ میگویند که آقا دزده آمد
سوسک الان میاد میخوردت
بابا داره میره
و مثالهای بسیاری که هرکدام از ما دور ورمان می بینیم
همین دروغ گفتن های کوچک به بچه می آموزد که دروغ بد بد هم نیست و می توانی بگویی
خدا به داد ما برسد
من چند وقت پیش یک خانواده را دیدم که بین زن و مرد اختلاف افتاده بود مادر بزرگ خانم که مادر شهید هم بود و بسیار نماز خوان و باتقوا استدلال می کرد که دروغ مصلحتی زن می تواند به شوهرش بگوید
و اشکالی هم ندارد من که نفهمیدم و یا مثلا برای کسب منافع هر دروغی می توانی بگویی باور کنید ریشه بسیار از معضلات دروغ است دروغ ریشه همه فسادهاست
من نمیدانم مثلا نماز بخوانیم ولی دروغ بگویم وبعد استدلال کنیم کدام آیت اله گفته اگر نماز بخوانی و ایمانت قوی باشه میتوانی دروغ مصلحتی بگویی
دروغ باعث تزویر و ریا و منافق شدن می گردد
دروغ شخصیت را از انسان سلب می کند
دروغ اعتماد دیگران را سلب می کند
و وقتی اعتماد نباشد جامعه خانواده از هم پاشیده خواهد شد
من خودم حتی اگر مصلحتم هم نباشد دروغ نخواهم گفت
و نیازی به دروغ ندارم
شما تصور کنید دروغ مصلحتی مجاز و عرف باشد
آنگاه بسیاری از کارهای خلاف را انجام خواهی داد و دروغ خواهی گفت
ولی اگر باور داشته باشی دروغ کار زشت و گناه است آنگاه اگر بخواهی کار خلاف هم بکنی چون می دانی بعد از آن باید دروغ بگویی از خیر آن خواهی گذشت

۱۳۸۷ فروردین ۲۸, چهارشنبه



ما ایرانیان گرچه دارای فرهنگ و تمدن بزرگی در قبل از اسلام بوده ایم و مدام به آن افتخار میکنیم ولی حالاچه

حالا به کجا رسیده ایم

مسیرمان به کجا ختم میشود

نمیدانم

ولی میدانم مسیرمان درست نیست زیرا اگر درست بود وضع فعلی به از این بود که به جای رسیده ایم که باده نشینان عرب در قرن بیستم و در سال 2008 میلادی دختران ایرانی را در بازارهای مکاره خود به حراج میگذارند و بهشت ما دبی شده است و برای رفتن به آنجا سرو کله میشکنیم و ثروتهای این مملکت را سرازیر به جیب این دزدان میکنیم

دزدانی که همینک بجز این که دختران و زنان ما را به یغما می برند و بجز اینکه ثروتها و پولهای این مملکت را به جیب میزنند و بجز اینکه نام همیشگی خلیج فارس را تغییر می دهند و به اراضی ما و جزایر ما چشم طمع دارنند فرهنگ بدوی خود را نیز به ما غالب میکنند

ما را چه شده است

که با این همه یغما گری

برای رفتن به دبی سرو کله می شکنیم

ما را چه شده بیاید مسیرمان را تغییر دهیم حس میهن دوستی را زنده کنیم حس کار حس امیدواری را زنده کنیم

مسولیت ما بسیار زیاد می باشد من به نوبه خودم تلاش خواهم کرد

اگرچه در این سیاهی
خدای من
خدای مهربانم
میدانم که چون خنکای نسیم که صورتم را می نوازد
چون نفس هایم که به پیکرم جان می بخشد
چون باران که به خاک تشنه طراوت و شادابی می بخشد
تو در کنارمی و عطر محبت تو گرمی بخش و قدرت آفرین گامهای تردید و تنهایی است
دوستت دارم ای روح بزرگ من

دعا

پروردگارا!
به من آرامش ده
تا بپذیرم آنچه راکه نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده
تا تغییر دهم آنچه را که می توان تغییر دهم
بینش ده
تا تفاوت این دو را بدانم
مرا فهم ده
تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند

۱۳۸۷ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

تا کی غم آن خورم که دارم یا نه


وين عمر به خوشدلی گذارم یا نه


پر کن قدح باده که معلومم نیست


کاين دم که فرو برم برآرم یا نه

لب بر لب کوزه بردم از غایت آز


تا زو طلبم واسطه عمر دراز


لب بر لب من نهاد و می گفت به راز


می خور که بدین جهان نمی آیی باز


۱۳۸۷ فروردین ۲۴, شنبه

mary steenburgen,britney spears,,zac efron, deviled eggs recipe , eastere cards, pirates,easter egg
arlen specter
julia roberts
amanda peet
aerosmith
wolverine video game
surgical masks
thank you cards
jeopardy
bob dylan
home gymes
megan fox, scarlett johansson,mel gibson,work from home jobs, file taxes online, simon cowell , grapefruit diet plan , portuguese water dog , guitar hero metallica, angel cabrera

padma lakshmi,callie thorne, lana clarkson,irs refund status,free samples, prepaid cell plans,leflover han recipes,jackie robinson,ringtones,naltrexone
. Anne Hathaway
. Melissa Joan Hart
. Anna Paquin
. Tracy Pollan
. Nicollette Sheridan
. HDTV Antenna
. Riding Mowers
. Real Estate Appraisal
. Juicers
christina applegate
sarah jessica parker
swine flu symptoms
kirstie alley
international calling
mother s day
al franken
stimulus payments
grocery coupons
kentucky derby

Kitchen Countertops
hunt, disney vacation, teah teah yeahs , dvd deals

۱۳۸۷ فروردین ۱۵, پنجشنبه

شکرگذاری

در هر حال شکر گذار باشید
از هرآنچه که دارید راضی و خدارا سپاس گویید
برای سعادتمندی و خوشبختی راهی وجود ندارد مگر از مسیر شکرگذاری عبور نماید
هر روز بعد از بیداری و قبل از خواب دستهای خود را بالا ببرید و با تمام وجود از خدا از پدر و مادر واز کل کائنات سپاسگذاری نمایید
حتی اگر بنظرتان پدر و مادر برایتان کم گذاشته اند
اگر حتی تصور می کنید که خدا شما را فراموش کرده است و هر چه مصیبت هست بر روی شما خراب نموده است
باز با تمام وجود خدا را سپاس گویید
از پدر و مادر خود تشکر نمایید
و قدر هر آنچه را که دارید را بدانید

منت خدای را – عز و جلّ - كه طاعتش موجب قربت است و به شكر اندرش مزید نعمت. هر نفسي كه فرو مي‌رود، ممد حیات است و چون بر مي‌آيد مفرح ذات؛ پس در هر نفسي دو نعمت موجود است و بر هر نعمتي شكري واجب.

از دست و زبان كه برآید
كز عهده‌ي شكرش به درآید