۱۳۹۰ خرداد ۹, دوشنبه

Post from Beemon George



 Link to this post:
 https://profiles.google.com/B.mon1987/posts/7Fr6g4xxK8b

5/28 Beemon George: True Height-Burj Khalifa

۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

ناصر حجازی

ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران در گذشت
ما ایرانیان قدر انسانها را نمی دانیم و وقتی از این دنیا می رونند افسوس میخوریم
نمی دانم چرا در جهان سوم انسانهای عقب افتاده سواره وانسانهای فرهیخته پیاده , تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

به تمام مردم ایران در گذشت ناصر حجازی را تسلیت می گویم
روحش شاد

ناصر حجازی دروازه بان مشهور ایرانی در گذشت

ناصر حجازی، دروازه بان مشهور ایرانی که فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال او را دومین دروازه بان برتر قرن بیستم قاره آسیا معرفی کرد، روز دوشنبه، دوم خرداد ماه در سن ۶۲ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان ریه در بیمارستان کسری در تهران در گذشت.
آقای حجازی که هوادارانش از او به عنوان اسطوره فوتبال یاد می کنند، در ۲۸ آذر ماه ۱۳۲۸ در محله آریانا ( مالک اشتر) تهران متولد شد، پدرش تبریزی بود. او در سال ۱۳۵۰ وارد مدرسه عالی ترجمه شد و شش سال بعد در سال ۱۳۵۶ لیسانس خود را دریافت کرد.
ناصر حجازی عضو تیم های مختلف نادر، شهباز و تاج که بعد از انقلاب به استقلال تغییر نام داد، بود. او در دهه ۵۰ دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران شد. آقای حجازی در سال ۱۹۷۰ میلادی با تیم استقلال تهران ( این تیم پیش از انقلاب در ایران تاج نامیده می شد) فاتح جام باشگاه های آسیا شد و در سال های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴همراه با تیم ملی فوتبال ایران به ترتیب قهرمان جام ملت های آسیا و بازی های آسیایی شد. این دروازه بان مشهور در بازی های المپیک کانادا در سال ۱۹۷۶ عضو ثابت تیم ملی بود و در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین نیز دروزاه بانی تیم ملی را بر عهده داشت.
آقای حجازی در خصوص گرایشش به فوتبال گفته بود: "من فوتبال را فقط به صورت تفریحی دنبال می کردم. رشته اصلی ام بستکبال بود و حتی برای تیم جوانان بستکبال ایران انتخاب شدم . ماجرا از آن جا شروع شد که روزی با دوستان به تماشای بازی آموزشگاهی که تیم مدرسه ما هم در آن شرکت داشت رفتیم."
او می گوید که "در همان روز دروازه بان تیم مدرسه ما آسیب دید، مربی تیم مرا صدا زد و گفت ناصر بیا درون دروازه بایست. من هم گفتم آقا اصلا من نمی توانم، من فقط گاهی فوتبال بازی می کنم اون هم هافبک تیم نه دروازه بانی. مربی دست بردار نبود. خلاصه با اصرار مربی با ترس و لرز رفتم درون دروازه. آن روز برای من یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز است. خودم هم باور نمی شد که چرا با وجود آنکه برای اولین بار درون دروازه ایستاده بودن این قدر خوب توپ گرفتم. "
ناصر حجازی دو فرزند به نام های آتوسا و آتیلا دارد. آتیلا چند سالی در تیم استقلال بازی کرد و آتوسا نیز اولین کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران بود.
آقای حجازی در سال ۱۳۸۴ برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد اما شورای نگهبان صلاحیت او برای شرکت در انتخابات را رد کرد.
این فوتبالیست در ۳۱ فروردین امسال در مصاحبه ای به وضعیت بد اقتصادی موجود در ایران اعتراض کرد و گفتک دولت می گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می کنیم، مگر مردم گدا هستند؟ مردم ایران روی گنج خوابیده اند، نفت، گاز و ... دولت حق ندارد به مردم کمک کند. دولت باید کار کند و خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم را دو دستی تقدیم آنها نماید. چهل هزار تومان در ماه به مردم می دهند و بعد چند برابر آن را از جیب مردم برداشت می کنند و سپس ادعای خدمت به مردم دارند. "
آقای حجازی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:" از دید مسوولان، خدمت دولت به مردم یعنی کار کردن مردم برای دولت و اینکه مردم کار کنند و پولشان را تقدیم دولت کنند. برای من گاز می آمد چهل هزارتومان، حالا می آید یک میلیون تومان. گاز به کشور همسایه با مبلغی به مراتب کمتر از آنچه از جیب مردم برداشت می کنند، صادر می شود. با دیدن این شرابط نباید عصبانی شوم؟ نباید حرص بخورم و شرایط جسمانی ام مثل امروز شود."
آقای حجازی که از یک سال و نیم پیش به این سو گرفتار بیماری سرطان ریه بود جمعه شب، به دلیل وخامت وضع جسمانی دوباره به بیمارستان کسری انتقال یافت و در بامداد روز دوشنبه در حالی درگذشت که هوادارانش در بیرون بیمارستان جمع شده بودند.
قرار است مراسم خاکسپاری این فوتبالیست روز چهارشنبه انجام شود.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

دروغ و حقیقت

روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم شنا کنیم ؟
حقیقت ساده دل پذیرفت  و گول او را خورد.
 آن دو با هم به ساحل رفتند . حقیقت لباسش را در آورد .دروغ حیله گر فورا لباس های او را پوشید .
 از ان روز به بعد همیشه حقیقت عریان و زشت است و دروغ در لباس حقیقت زیبا و فریبنده

دروغ و حقیقت

روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم شنا کنیم ؟
حقیقت ساده دل پذیرفت  و گول او را خورد.
 آن دو با هم به ساحل رفتند . حقیقت لباسش را در آورد .دروغ حیله گر فورا لباس های او را پوشید .
 از ان روز به بعد همیشه حقیقت عریان و زشت است و دروغ در لباس حقیقت زیبا و فریبنده

دروغ و حقیقت

روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم شنا کنیم ؟
حقیقت ساده دل پذیرفت  و گول او را خورد.
 آن دو با هم به ساحل رفتند . حقیقت لباسش را در آورد .دروغ حیله گر فورا لباس های او را پوشید .
 از ان روز به بعد همیشه حقیقت عریان و زشت است و دروغ در لباس حقیقت زیبا و فریبنده

مرید خر

یک مرید خر   به از صد توبره زر

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

عباس غفاری کیست؟

بعلت اطلاع رسانی ضعیف از کم و کیف عباس غفاری حرف و حدیث بسیار درارتباط با ایشان بیان می شود می گوینند یکی از مشاورین معتمد مشایی بوده است و ارتباطات خاصی با شخص ریس جمهور داشته است و ایشان با عالم غیب در ارتباط بوده و با اجنه و شیاطین ارتباط داشته است وجاسوس موساد و اسراییل بوده است و هر روز از مدفوع خود میل می کرده است من کنجکاو شدم و دیدم ایشان قبلا در طب سنتی مدعیبوده و می گفته است تمام امراض راشفا می دهد بصورت رایگان
در قسمتی از سایت این شخص آمده :
سایت حکیم عباس بطور رایگان خدمات درمانی ( طب گیاهی - سنتی ایران ) را با تکنیک پیشرفته جهت مشخص کردن غالب خطای مزاجها و نسخه برای پاک کردن خطای غالب مثال صفراوی - سوداوی - بلغمی - و دموی ( پرخونی ) و راه درمان اکثر بیماریها و برخی از بیماری های که امروزه در علم پزشکی داروی برایش یافت نشده یا اگر هم هست به صورت مسکن پیشنهاد می شود را در هر دو علوم یعنی شیمیایی و گیاهی ارائه می کند و معمولاً داروی گیاهی پیشنهاد میدهد. و هم وطن نان عزیزم می توانند از این فرصت بهره کافی را ببرند. در اینجا از پزشکان متخصص و متعهد در هر زمینه ای که تخصص دارند و علاقه به خدمات رایگان هستند دعوت به همکاری می شوند. نظرهای شما باعث دلگرمی ما خواهد شد

از مسئولین مملکتی خواهشا شفاف سازی کنند

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

ویژگیهای انسان خود شكوفا

ویژگیهای انسان خود شكوفا

 آبـراهـام مـازلـو بـرای نـخستـیـن بـار مـدل سـلسـله مراتب نـیازهای انسان را پایه گذاری كرد. كه البته بـعدها تـوسـط افـراد گوناگونی این سلسله مراتب بسط و گسترش یافت. هر انسانی در زندگی براساس نیازهایی انگیخته و تحریك می گردد كه عمده ترین آنها به مـنـظور حفظ حـیات صورت می پـذیرند. بنـیـادی تـرین ایـن نـیـازهـا مـوروثـی و فـطـری میباشند كه طی ده ها هزار سال تكامل یافته اند. آبراهام مازلو معتقد بود كه انسانـها بـاید نخست نیازهای بنیادین خود را ارضا و بر آورده كنند تا انگیزه برای تكامل به نیازهای والاتـر در وجـودشان شكل گرفته و به آنها علاقه مند گردند.سلسله مراتب نیازهای انسان به قرار ذیل میباشد:
سلسله مراتب نیازهای انسان به قرار ذیل میباشد
 نیازهای زیستی و فیزیولوژیكی: نـیـاز به اكسیژن، غذا، آب، سـر پـنـاه (مسكن)، گرما، روابط جنسی، خواب و پوشاك.
 نیازهای امنیتی: ایـمنـی در بـرابـرعـوامــل طبیعی (زلزله، طوفان)، امنیت (امـنـیـت اجتماعی، مالی، شغلی و غیره)، نظم، قانون، محدودیت ها و ثبات.
 نیازهای عشقی و تعلق پذیری: كار گروهی، خانواده، رابطه با دیگران، غرور، گـریز از طرد شدگی، عشق ورزی دیگران به فرد و بالعكس.
 نیازهای تاییدی و احترامی:  عزت نفس ، موفقیت،مهارت، استقلال، سلطه گری، اعتبار، شهرت، قدر و منزلت، نفوذ و اعتماد بنفس.
 نیازهای شناختی و معرفتی: علم، دانش و مفهوم.
 نیازهای زیبایی شناسی: ارزش نـهادن و جـستـجـوی زیـبایی، هماهنگی، توازن و تقارن، تناسب و نظم.
 نیاز خود شكوفایی(خود یابی): پی بردن به استعدادهای نهانی و بالقوه، تـكـامـل فـردی، عـدالـت خـواهـی، شـناخت ماهیت خویشـتـن، انـگـیـزه بـرای دسـتـیـابـی به اوج قابلیتهای خویش.
 نیازهای متعالی: كـمـك بـه دیـگران برای دست یابی به مرتبه خود شكوفایی، نـیـاز های معنوی. برای مثال از فردی كه دارای امنیت مالی در جامعه نمیباشد نمیتوان انتظار رفتار مناسب اجتماعی داشت.
ویژگی های شخصیتی انسان خود شكوفا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 
حس تشخیص واقعیت، آگاهی از شرایط موجود و واقعی، واقع گرا، قضاوت بی طرفانه و عینی و نه بر اساس طرز تفكر شخصی و متعصبانه.
 طرز نگرش بر مشكلات به عنوان چالشها و شرایطی كه نیـاز بـه راه حل دارند و نه به عنوان حربه ای برای شكوه گری و توجیهات فردی.
 نیاز به حریم و تنهایی و توانایی تحمل تنهایی.
 متكی به قضاوتها و تجارب خویش، مستقل، عدم اتكاء بـه فـرهنـگ و محـیـط پـیرامون خود برای شكل گیری عقاید و دیدگاه ها.
 عدم تاثیر پذیری از فشارهای اجتماعی.
 دموكراتیك، منصف و بدون قائل شدن تبعیض، پذیرش و لذت بردن از تمامی فرهنگـها، نژادها و تفاوتهای فردی انسانها.
 از لحاظ اجتماعی دلسوز و مهربان، دارای خصوصیات انسانی و بشر دوستانه.
 پذیرش افراد همانگونه كه هستند و عدم تلاش برای تغییردادن آنها.
 در كنار دیگران راحت میباشد، با وجود هر نوع گرایش نا متعارف دیگران.
 خود انگیخته و با اصالت میباشد، با خویشتن صادق است، هـمان گـونـه كه دوست دارد میباشد و نه آنگونه كه دیگران از وی میخواهند.
 شوخ طبع بوده البته حس پوخ طبعی كه متوجه خود و یا وضعیت بشریت میباشد و نه دیگران.
 تعداد محدودی دوست صمیمی دارد و نه تعداد زیادی رابطه سطحی.
 علاقه مند به همه چیز حتی امور عادی.
 خلاق-مبتكر و اصیل.
 بدنبال تجارب ناب و دستیابی به موفقیتهایی است كـه اثـری مـانـدگـار از خود بجای گذارد.


حسن محمودی
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسعه آریا - سهامی عام

موفقیت از نوع دوم


مایكل فلپس پسر طلایی بازی‌های المپیك ۲۰۰۸پكن به خاطر كسب هشت مدال طلا در این بازی‌ها به یك ستاره ورزشی در جهان تبدیل شد اما كمتر كسی می‌داند كه هدف واقعی او از یاد گرفتن شنا، قهرمانی نبوده است.
نشریه The Sunبه نقل از وی نوشت، مادرش او را مجبور كرد شنا یاد بگیرد تا غرق نشود.
فلپس كه قهرمان محبوبش مایكل جردن اسطوره آمریكایی بسكتبال است، با اشاره به اینكه همه چیز از دعواهای دوران كودكی شروع شد، گفت: بچه‌ها عادت داشتند مرا اذیت كنند اما همین امر مرا به انسان بهتری تبدیل كرد.
فوق ستاره شنای آمریكا افزود: روزهایی بود كه در اتوبوس مدرسه بچه‌ها كلاه بیس بال مرا از پنجره بیرون می‌انداختند. جالب است چون همان كسانی كه این كارها را می‌كردند حال سعی می‌كنند كه با من دوست شوند اما پاسخ من به آنها نه است.
به گفته فلپس، شك و تردید معلم هایش به او، دلیل دیگری شد كه او برای ثابت كردن دل و جراتش، بیشتر و بیشتر تلاش كند.
وی اظهار داشت: یكی از معلم هایم در مدرسه متوسطه كه نامش را به خاطر ندارم گفت كه من هرگز موفق نخواهم شد. با شنیدن این حرف تصمیم گرفتم بیشتر تلاش كنم تا به او ثابت كنم اشتباه می‌كند. رسیدن به چیزی كه قبلا هیچكس موفق به انجام آن نشده بود، آرزویی بود كه به حقیقت پیوست.
فلپس ادامه داد: شنا به من كمك كرد به اختلال كم توجهی كه به خاطر بیش فعالی داشتم چیره شوم. نمی‌توانستم آرام یكجا بنشینم و تمركز نداشتم. شنا در آب و در یك خط به من كمك كرد بیشتر تمركز كنم و بدون توجه به این بیماری رشد كنم.
 حسن محمودی
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسع آریا -سهامی عام

موفقیت از نوع دوم


مایكل فلپس پسر طلایی بازی‌های المپیك ۲۰۰۸پكن به خاطر كسب هشت مدال طلا در این بازی‌ها به یك ستاره ورزشی در جهان تبدیل شد اما كمتر كسی می‌داند كه هدف واقعی او از یاد گرفتن شنا، قهرمانی نبوده است.
نشریه The Sunبه نقل از وی نوشت، مادرش او را مجبور كرد شنا یاد بگیرد تا غرق نشود.
فلپس كه قهرمان محبوبش مایكل جردن اسطوره آمریكایی بسكتبال است، با اشاره به اینكه همه چیز از دعواهای دوران كودكی شروع شد، گفت: بچه‌ها عادت داشتند مرا اذیت كنند اما همین امر مرا به انسان بهتری تبدیل كرد.
فوق ستاره شنای آمریكا افزود: روزهایی بود كه در اتوبوس مدرسه بچه‌ها كلاه بیس بال مرا از پنجره بیرون می‌انداختند. جالب است چون همان كسانی كه این كارها را می‌كردند حال سعی می‌كنند كه با من دوست شوند اما پاسخ من به آنها نه است.
به گفته فلپس، شك و تردید معلم هایش به او، دلیل دیگری شد كه او برای ثابت كردن دل و جراتش، بیشتر و بیشتر تلاش كند.
وی اظهار داشت: یكی از معلم هایم در مدرسه متوسطه كه نامش را به خاطر ندارم گفت كه من هرگز موفق نخواهم شد. با شنیدن این حرف تصمیم گرفتم بیشتر تلاش كنم تا به او ثابت كنم اشتباه می‌كند. رسیدن به چیزی كه قبلا هیچكس موفق به انجام آن نشده بود، آرزویی بود كه به حقیقت پیوست.
فلپس ادامه داد: شنا به من كمك كرد به اختلال كم توجهی كه به خاطر بیش فعالی داشتم چیره شوم. نمی‌توانستم آرام یكجا بنشینم و تمركز نداشتم. شنا در آب و در یك خط به من كمك كرد بیشتر تمركز كنم و بدون توجه به این بیماری رشد كنم.
 حسن محمودی
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسع آریا -سهامی عام

گزیده ای از کتاب پدر پولدار ، پدر بی پول

کتاب "پدر پولدار ، پدر بی پول " که به مدت سه سال
 پرفروش ترین کتاب  نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بود، به بررسی زندگی دو پدر می پردازد که یکی پولدار و دیگری بی پول است. اولی بسیار باهوش ، تحصیل کرده و دارای مدرک دکترا از دانشگاه استنفورد و دیگری فقط تا هشت کلاس سواد دارد. هر دوی آنها در حرفه هایشان موفق بوده و تمام عمرشان را به سختی کار کرده اند اما یکی وقتی میمیرد ، ده ها میلیون دلار برای خانواده و سازمان های خیریه به جا می گذارد ، حال آنکه دیگری پس از مرگش مقروض است.
رابرت کیوساکی نویسنده این کتاب پر فروش می گوید: علت عمده ای که باعث می شود اغلب مردم در تنگناهای مالی به سر ببرند این است که آنها سالهای زیادی از عمر خود را در مدارس می گذرانند اما در خصوص پول ، چیز زیادی یاد نمی گیرند. نتیجه این است که مردم فقط یاد می گیرند برای پول کار کنند ، اما هیچ گاه یاد نمی گیرند چه کنند تا پول برایشان کار کند!
« مردم کم در آمد و اقشار میانی ، برای پول کار می کنند اما برای پولدارها ، این پول است که کار می کند.
« اکثر مردم به دلیل ترس و حرص در چرخه زندگی گرفتار می شوند. چرخه ای که شامل بیدار شدن ، سر کار رفتن ، بیدار شدن ، سر کار رفتن ، پرداخت مخارج و... است.
« علت اصلی فقر و نابسامانی مالی ، ترس و جهل است نه اقتصاد یا دولت و یا ثروتمندان.

« اکثر مردم، تمام عمرشان را به دلیل احساس ترس به دنبال شغل ثابت، کسب حقوق، افزایش درآمد و امنیت کار می گردند.

« پولدارها دارایی می اندوزند، حال آنکه بی پول ها و اقشار متوسط، بدهی می اندوزند و به اشتباه تصور می کنند که دارایی است.
« شانس به ذهن خلاق روی می آورد.

 مشکل اصلی ترس نیست، بلکه چگونگی مقابله با ترس است، مخصوصا ترس از دست دادن پول.
 «
« بازنده ها از شکست نا امید می شوند و برنده ها الهام می گیرند.
رابرت کیوساکی در کتاب خود طرز تفکر "پدر پولدار" و "پدر بی پول" را اینگونه مقایسه می کند؛


پدر بی پول
پدر پولدار
من برای پول کار می کنم.
پول برای من کار می کند.
عشق به پول، ریشه همه شرارت ها است.
فقدان پول، ریشه همه شرارت ها است.
نمی توانم از عهده مخارج برایم.
چگونه می توانم از عهده مخارج برایم؟
من علاقه ای به پول ندارم و هرگز ثروتمند نخواهم شد.
پول قدرت است و من مرد ثروتمندی هستم.
در مورد مسائل مالی با احتیاط رفتار کن و از ریسک کردن پرهیز کن.
یاد بگیر که چگونه با پول ریسک کنی.
به خاطر"داشتن فرزند"، نمی توانم پولدار شوم
به خاطر فرزندانم باید پولدار شوم.
تنها تحصیلات عالیه دانشگاهی لازم است.
برخورداری از دانش مالی به اندازه تحصیلات دانشگاهی اهمیت دارد.
خوب درس بخوان تا یک شرکت خوب برای کار کردن پیدا کنی.
خوب درس بخوان تا بتوانی یک شرکت خوب درست کنی.

قدرت رویا داشتن


قدرت رویاهای بزرگ
در کار برنامه ریزی برای ثروتمند شدن به کسی اجازه ندهید که رویای شما را از بین ببرد . باید با موفق های روزگار و دوران گذشته خود آشنا شوید . باید با زندگی کسانی آشنا شوید که رویای آنچه را که ارزشمند است به دنیای ما ارزانی داشته است ؛ به من و شما امکان داده است تا استعداد های خود را بروز دهیم .
اگر کاری که می خواهید بکنید درست باشد و به آن باور داشته باشید درنگ نکنید , قدمی به پیش بگذارید و رویای خود را جامه عمل بپوشانید . هرگز به گفته های این و آن توجه نکنید . توجه نکنید که ممکن است موقتا شکست بخورید زیرا شاید دیگران ندانند که هر شکست با خود بذرهایی از موفقیت و پیروزی به همراه دارد .
توماس ادیسون ساختن لامپ را در رویای خود داشت . می خواست لامپی بسازد که با برق روشن شود . او مصمم شد که به رویایش جامه عمل بپوشاند و با آنکه بیش از هزار بار شکست خورد , آنقدر ایستاد تا موفق گردید .
ولان در رویای ایجاد سیگار فروشی های زنجیره ای بود . او نیز رویایش را جامه عمل پوشاند به طوری که امروزه «فروشگاههای سیگار متحد» برخی از بهترین مناطق فروشگاهی امریکا را به خود اختصاص داده است .
برادران رایت در رویای ساختن ماشینی بودند که در هوا پرواز کند . حالا هرکس در هرجای دنیا می داند که آنها رویاهایشان را به حقیقت پیوند دادند .
مارکونی در رویای ایجاد نظامی بود که بدون سیم و به کمک امواج پیامهای رادیویی مخابره کند . امروزه مصداق یافتن رویای او را می توانید در فروشگاههای فروش رادیو و تلوزیون مشاهده کنید . شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید دوستان مارکونی به سلامت فکری او تردید کردند و او را به بیمارستان روانی فرستادند . زیرا او معتقد بود به اصلی دست یافته که می تواند به کمک آن پیامها را بدون استفاده از سیم , به شکل امواج مخابره کند .
صاحبان رویا در روزگار ما چیزی کمتر از اینها ندارند . دنیا پر از فرصت های مناسبی است که رویاگران گذشته هرگز از آن اطلاعی نداشته اند .
اشتیاق سوزان برای بودن و انجام دادن نقطه شروعی است که باید صاحب رویا از آن بیاغازد . رویا از بی تفاوتی , تنبلی , یا نداشتن الهام و آرزو ناشی نمی شود .
توجه داشته باشید همه کسانی که در زندگی موفق می شوند , ممکن است در شروع با دشواری روبرو باشند . ممکن است مجبور باشند به تلاشی نومید کننده دست بزنند , باید شداید و مشکلات را هموار کنند تا به هدف خود برسند .
جان بانیان , قطعه ادبی مذهبی اش «پیشرفت زائر» را وقتی نوشت که اورا به جرم باورهای مذهبی اش به زندان انداختند و مجازات کردند .
اهنری وقتی از نبوغ ذهنی خود آگاه شد که در سلول زندان شهر کلمبوس اوهایو به سر می برد . او مجبور بود که از قوه تخیل خود استفاده کند . در این زندان بود که به جای آنکه خود را مجرمی نگون بخت ببیند , نویسنده ای بزرگ یافت .
هلن کلر , چند روز پس از تولد ناشنوا , نابینا و لال شد . به رغم این همه بدبیاری او در تاریخ نام خود را در جمع اشخاص شهیر جای داد . هلن کلر ثابت کرد اگر کسی خود را شکست خورده نپندارد , درشمار شکست خوردگان قرار نمی گیرد .
توجه داشته باشید که میان خواستن و آماده دریافت آن بودن تفاوتی وجود دارد .
نقطه عطف موفقیت از لحظات بحران شروع می شود .
قبل از شروع بدانید که ایمان آن چیزی است که به شما حیات , قدرت و عمل می بخشد .
این جمله را دوباره و چندباره بخوانید.ارزش آن را دارد که آن را به صدای بلند بخوانید . ایمان نقطه شروع انباشت ثروت است . ایمان مبنای همه اعجازهاست , مبنای همه اسراری است که آن را به کمک قانون علم نمی توان تحلیل نمود .
ایمان تنها پادزهر شکست است .
ایمان عنصری است که وقتی با نیایش همراه شود انسان را در ارتباط با فراست الهی قرار می دهد . ایمان عنصری است که اندیشه را متحول می سازد . ایمان اندیشه ساخته و پرداخته ذهن انسان را به معادل روحانی و معنوی آن تبدیل می کند .
ایمان تنها عاملی است که به کمک آن می توان نیروی فراست الهی را در خدمت انسان گرفت .
بیندیشید و ثروتمند شوید , ناپلئون هیل
زندگی یا پر است از هدف یا پر از بهانه (پاتمن)

**
انسان موفق کسی است که با آجرهایی که به‌سوی او پرتاب کرده‌اند بنای محکمی بسازد. به‌منظور درک بیش‌تر معنای مثبت بودن، به موارد زیر بیاندیشید
نگرش شما دست خود شماست: آخرین آزادی ما انسان‌ها این است که نگرش خود را در هر شرایطی، خود انتخاب کنیم.

:
نگرشتان حاکم بر اعمال شماست: ابزار برنده، نگرش شماست نه استعدادتان.
آدم‌های شما آیینه‌ی نگرش شما هستند: به خود شما بستگی دارد که چه کسی را جذب کنید.

حسن محمودی
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسعه آریا - سهامی عام

قدرت رویا داشتن


قدرت رویاهای بزرگ
در کار برنامه ریزی برای ثروتمند شدن به کسی اجازه ندهید که رویای شما را از بین ببرد . باید با موفق های روزگار و دوران گذشته خود آشنا شوید . باید با زندگی کسانی آشنا شوید که رویای آنچه را که ارزشمند است به دنیای ما ارزانی داشته است ؛ به من و شما امکان داده است تا استعداد های خود را بروز دهیم .
اگر کاری که می خواهید بکنید درست باشد و به آن باور داشته باشید درنگ نکنید , قدمی به پیش بگذارید و رویای خود را جامه عمل بپوشانید . هرگز به گفته های این و آن توجه نکنید . توجه نکنید که ممکن است موقتا شکست بخورید زیرا شاید دیگران ندانند که هر شکست با خود بذرهایی از موفقیت و پیروزی به همراه دارد .
توماس ادیسون ساختن لامپ را در رویای خود داشت . می خواست لامپی بسازد که با برق روشن شود . او مصمم شد که به رویایش جامه عمل بپوشاند و با آنکه بیش از هزار بار شکست خورد , آنقدر ایستاد تا موفق گردید .
ولان در رویای ایجاد سیگار فروشی های زنجیره ای بود . او نیز رویایش را جامه عمل پوشاند به طوری که امروزه «فروشگاههای سیگار متحد» برخی از بهترین مناطق فروشگاهی امریکا را به خود اختصاص داده است .
برادران رایت در رویای ساختن ماشینی بودند که در هوا پرواز کند . حالا هرکس در هرجای دنیا می داند که آنها رویاهایشان را به حقیقت پیوند دادند .
مارکونی در رویای ایجاد نظامی بود که بدون سیم و به کمک امواج پیامهای رادیویی مخابره کند . امروزه مصداق یافتن رویای او را می توانید در فروشگاههای فروش رادیو و تلوزیون مشاهده کنید . شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید دوستان مارکونی به سلامت فکری او تردید کردند و او را به بیمارستان روانی فرستادند . زیرا او معتقد بود به اصلی دست یافته که می تواند به کمک آن پیامها را بدون استفاده از سیم , به شکل امواج مخابره کند .
صاحبان رویا در روزگار ما چیزی کمتر از اینها ندارند . دنیا پر از فرصت های مناسبی است که رویاگران گذشته هرگز از آن اطلاعی نداشته اند .
اشتیاق سوزان برای بودن و انجام دادن نقطه شروعی است که باید صاحب رویا از آن بیاغازد . رویا از بی تفاوتی , تنبلی , یا نداشتن الهام و آرزو ناشی نمی شود .
توجه داشته باشید همه کسانی که در زندگی موفق می شوند , ممکن است در شروع با دشواری روبرو باشند . ممکن است مجبور باشند به تلاشی نومید کننده دست بزنند , باید شداید و مشکلات را هموار کنند تا به هدف خود برسند .
جان بانیان , قطعه ادبی مذهبی اش «پیشرفت زائر» را وقتی نوشت که اورا به جرم باورهای مذهبی اش به زندان انداختند و مجازات کردند .
اهنری وقتی از نبوغ ذهنی خود آگاه شد که در سلول زندان شهر کلمبوس اوهایو به سر می برد . او مجبور بود که از قوه تخیل خود استفاده کند . در این زندان بود که به جای آنکه خود را مجرمی نگون بخت ببیند , نویسنده ای بزرگ یافت .
هلن کلر , چند روز پس از تولد ناشنوا , نابینا و لال شد . به رغم این همه بدبیاری او در تاریخ نام خود را در جمع اشخاص شهیر جای داد . هلن کلر ثابت کرد اگر کسی خود را شکست خورده نپندارد , درشمار شکست خوردگان قرار نمی گیرد .
توجه داشته باشید که میان خواستن و آماده دریافت آن بودن تفاوتی وجود دارد .
نقطه عطف موفقیت از لحظات بحران شروع می شود .
قبل از شروع بدانید که ایمان آن چیزی است که به شما حیات , قدرت و عمل می بخشد .
این جمله را دوباره و چندباره بخوانید.ارزش آن را دارد که آن را به صدای بلند بخوانید . ایمان نقطه شروع انباشت ثروت است . ایمان مبنای همه اعجازهاست , مبنای همه اسراری است که آن را به کمک قانون علم نمی توان تحلیل نمود .
ایمان تنها پادزهر شکست است .
ایمان عنصری است که وقتی با نیایش همراه شود انسان را در ارتباط با فراست الهی قرار می دهد . ایمان عنصری است که اندیشه را متحول می سازد . ایمان اندیشه ساخته و پرداخته ذهن انسان را به معادل روحانی و معنوی آن تبدیل می کند .
ایمان تنها عاملی است که به کمک آن می توان نیروی فراست الهی را در خدمت انسان گرفت .
بیندیشید و ثروتمند شوید , ناپلئون هیل
زندگی یا پر است از هدف یا پر از بهانه (پاتمن)

**
انسان موفق کسی است که با آجرهایی که به‌سوی او پرتاب کرده‌اند بنای محکمی بسازد. به‌منظور درک بیش‌تر معنای مثبت بودن، به موارد زیر بیاندیشید
نگرش شما دست خود شماست: آخرین آزادی ما انسان‌ها این است که نگرش خود را در هر شرایطی، خود انتخاب کنیم.

:
نگرشتان حاکم بر اعمال شماست: ابزار برنده، نگرش شماست نه استعدادتان.
آدم‌های شما آیینه‌ی نگرش شما هستند: به خود شما بستگی دارد که چه کسی را جذب کنید.

حسن محمودی
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسعه آریا - سهامی عام