۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

خوش خيال ها بخوانند

خوش خيال ها بخوانند
شايد شما هم يكي از خوش خيال هايي باشيد كه امروز با نگاهي سرسري به اين وبلاگ لبخند مي زنيد و با خواندن اولين سطرهاي اين گزارش شانه بالا مي اندازيد كه : چه خوب ! اين ماجرا شامل حال ما نمي شود اما به اين...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

خوش خيال ها بخوانند

شايد شما هم يكي از خوش خيال هايي باشيد كه امروز با نگاهي سرسري به اين وبلاگ لبخند مي زنيد و با خواندن اولين سطرهاي اين گزارش شانه بالا مي اندازيد كه : چه خوب ! اين ماجرا شامل حال ما نمي شود اما به اين سادگي قضاوت نكنيد چون خيلي از بيماران مبتلا به اختلالات جنسي از بيماري خود بي اطلاع اند . شايد چون اين مشكل زيادي پنهان است – مشكلي ناگفتني _ مشكلي پيچيده ، مشكلي مثل اختلالات جنسي !
باورتان مي شود ممكن است دليل وسواس – پرخاشگري – عدم رضايتتان از محيط كار و خشم كنترل نشده تان در مواجهه با مسائل پيش پا افتاده همگي به خاطر اختلال در روابط جنسي باشد ؟ باورتان مي شود در ايران 40 درصد طلاق ها حاصل از اختلالات جنسي مي باشد ( منبع آمار : دكتر مرزين رئيس كلينيك سلامت جنسي )باورتان مي شود سوال هاي پاسخ داده نشده و بد پاسخ داده شده درباره مسائل جنسي در دوران كودكي به باورهاي غلط در جواني و بزرگسالي مي انجامد كه ريشه اصلي ناتواني جوانها در برقراري رابطه لذتبخش با ديگران است ؟ باورتان مي شود عدم نارضايتي جنسي در زنان بيشتر از مردان ديده مي شود ؟ باورتان مي شود خشم ، عدم اعتماد به نفس ، پرخاشگري ، بهانه جويي و افسردگي و بسياري از ناهنجاريهاي ديگر جوانان از نشانه هاي اختلالات در روابط جنسي است ؟ ( دكتر رسول روشن _ روانشناس )
با يك نگاه به نمودار نيروهاي درون انسان  (برای مطالعه نمودار ها مراجعه سود به مبحث جاده زندگی) متوجه خواهيم شد كه اگر اختلالات جنسي جوانا برطرف نشود و جهت نيروهاي مثبت درون انسان مانند ( آرامش – اعتماد به نفس – تفكر – تمركز – انگيزه و ... ) را به سمت منفي ( خشم – اندوه – عدم اعتماد به نفس و ... ) منحرف خواهد كرد و برآيند نيروهاي مثبت و منفي همديگر را خنثي نموده و درنتيجه جوانان هر چه تلاش كنند به نقطه هدف نخواهند رسيد دقيقا" مانند دويدن روي تردميل. اگر سالها روي تردميل بدويم يك متر هم جلو نخواهيم رفت .به خودتان كمك كنيد .  ( سكس زيباترين سمفوني جهان هستي )انتخاب بد از بدتر وجه مشترك تمام اديان الهي است .قاعده عسر و حرج (در مواقع اضطراري مي تواني كار حرام انجام بدهي مانند خوردن گوشت حرام براي نجات از گرسنگي ) عسر و حرج چهار قسم دارد كه يكي از آنها :(( عسر و حرج به اندازه ايست كه مكلف طاقت تحمل آنرا نداشته باشيد. ))
به سه آيه زير توجه كنيد :
  1.  و ما جعل عليكم في الدين من حرج : ( سوره حج آيه 78 ) خداوند در دين مشقت ورنج بر شما قرار نداده است .
  2. ما يريد الله ليجعل عليكم من حرج ( سوره مائده آيه 6 ) اراده خدا اين نيست كه بر شما مشقت و رنج قرار دهد .
  3.  يريد الله بكم اليسرو لا يريد بكم العسر ( سوره بقره آيه 185 ) خداوند درباره شما آساني را اراده كرده است .
باورتان مي شود كه عواقب ، عوارض و گناه جدايي جوانان از نيازهاي جنسي به دليل ايجاد اختلالات ديگر روحي و رواني چقدر فراتر از يك انديشه ساده انگارانه است ؟
به اين حديث توجه كنيد : ( الغيبت اشد من الزنا ) گناه غيبت به مراتب بيشتر از زنا است .سوال : چرا در جامعه ما قبح زنا از غيبت بيشتر است ؟چرا مردم به راحتي غيبت مي كنند ؟چرا قانوني براي مجازات غيبت كنندگان وجود ندارد ؟ گناه زنا چقدر كمتر از گناه يك غيبت است ؟ به پاسخ هاي منطقي 1000 دلار جايزه پرداخت مي گردد .به خودتان و ديگران كمك كنيد .
                                                                                                             شاديتان افزون
                                                                                                           روزگارتان  شيرين

پژوهشگران کانادایی معتقدند تفکر تحلیلی مانع...

پژوهشگران کانادایی معتقدند تفکر تحلیلی مانع باورهای مذهبی می‌شود
پژوهشگران روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور کانادا تحقیق تازهای در مورد اثر تفکر بر باورهای مذهبی انجام دادهاند. نتیجه این تحقیق حاکی از آن است که تفکر عمیق و تحلیلی مانع باورهای مذهبی میشود. ...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

پژوهشگران کانادایی معتقدند تفکر تحلیلی مانع باورهای مذهبی می‌شود

مطالعه این پژوهشگران نشان می‌د‌هد کسانی که برای یافتن راه‌حل یک مشکل تمام حواس خود را متمرکز می‌کنند، بیشتر دچار شک و تردید می‌شوند.
پژوهشگران روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور کانادا تحقیق تاز‌ه‌ای در مورد اثر تفکر بر باورهای مذهبی انجام داده‌اند. نتیجه این تحقیق حاکی از آن است که تفکر عمیق و تحلیلی مانع باورهای مذهبی می‌شود. با چنین تفکری آد‌م‌های مردد دچار تردید بیشتری می‌شوند. نکته جالب اینجاست که به عقیده این پژوهشگران باورهای مذهبی نیز، توسط تفکر غریزی پشتیبانی می‌شوند.

روانشناسان دانشگاه بریتیش کلمبیا از داوطلبان شرکت کننده در پژوهش خود خواستند که تمرین‌های متفاوتی انجام دهند. به عنوان مثال داوطلبان می‌بایست پرسش‌نامه‌ای را پرمی‌کردند که با خط بدی نوشته شده بود.

از آن گذشته این پژوهشگران از تکنیکی به نام "پرایمینگ" (Priming) استفاده کردند. در این روش محرک‌هائی برای داوطلبان نمایش داده می‌شود که خاطرات ضمنی را فعال می‌کنند. خاطرات از نظر تأثیرگذاری بر ذهن، به دو دسته خاطرات ضمنی و خاطرات صریح تقسیم می شوند.


مجسمه "متفکر" ساخت پیکره‌ساز نامدار فرانسوی، آگوست رودن مجسمه "متفکر" ساخت پیکره‌ساز نامدار فرانسوی، آگوست رودن
خاطراتی که به‌صورت ناخودآگاه به ذهن آدمی خطور می کنند خاطرات ضمنی و خاطراتی که شخص به صورت آگاهانه، به یاد می آورد خاطرات صریح نامیده می‌شوند.
تفاوت این دو دسته نیز در این‌جاست که اثر خاطرات ضمنی بر ذهن به مراتب بیشتر و ماندگارتر از خاطرات صریح است. به همین علت خاطرات ضمنی اغلب با جزییات بیشتری به یاد آورده می‌شوند.

پژوهشگران کانادایی در مطالعه خود برای فعال کردن خاطرات ضمنی به عنوان مثال تصویر مجسمه "متفکر" ساخت پیکره‌ساز نامدار فرانسوی، آگوست رودن را به داوطلبان نشان دادند.

فعال شدن سیستم شناخت تحلیلی مغز با تفکر عمیق

پژوهشگران در نهایت در مورد میزان "باورهای مذهبی" یا "تردید" داوطلبان پرس‌وجو کردند. داوطلبانی که پیش از این پرسش، روی تمرین‌های سخت شناختی، یعنی تمرین‌هایی که عملکرد شناختی مغز را درگیر می‌کنند کار کرده بودند، یا این‌که تصویر محرک‌هایی را که‌نیازمند تفکر تحلیلی هستند دیده بودند، بیشتر مایل به شک و تردید بودند.

این مطالعه نشان می‌دهد کسی که تمام حواس خود را بر یافتن راه‌حل یک مشکل متمرکز می‌کند، بیش‌تر به شک و تردید تمایل نشان می‌دهد.
این تفکر تحلیلی مانع باورهای مذهبی می‌شود. افرادی هم که اعتقادات مذهبی ضعیف‌تری دارند، تردید بیشتری پیدا می‌کنند. در این مورد تفاوتی نمی‌کرده است که فرد داوطلب به طور کلی خود را از نظر مذهبی معتقد می‌دانسته یا خیر.

پژوهشگران روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا تأکید می‌کنند که نتایج مطالعه آن‌ها هماهنگ با یافته‌های پژوهش‌هایی است که پیش‌تر در مورد ارتباط باورهای مذهبی و تفکر غریزی صورت گرفته‌اند.‎
مطالعه تازه نشان می‌د‌هد که تفکر عمیق با فعال کردن سیستم شناخت تحلیلی مغز، دست‌کم به طور موقت مانع حمایت تفکر غریزی از باورهای مذهبی می‌شود. البته این تحقیق در مورد منطق درونی فرد، ارزش‌ها یا صحت اعتقادات مذهبی او چیزی نمی‌گوید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

{مدیران ایران} چگونه یک مربی و مرشد خوب برای خودمان پیدا کنیم؟!



چگونه یک مربی و مرشد خوب برای خودمان پیدا کنیم؟!

نویسنده مهمان: مصطفی پورمهدی

در این نوشته «گرگ سلکو» مدیرعامل «کارمالوپ» Karmaloop -شرکتی به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار- راه خودش را برای پیدا کردن دو مربی و مرشد تجاری‌اش در میان می گذارد، کسانی که به او اکثر آنچه را می داند، آموخته‌اند.

گرگ سلکو ابایی ندارد اعتراف کند که در ابتدای کاردر «کارمالوپ» هیچ ایده‌ای نداشت که چه باید بکند. خوشبختانه، او مشاورانی برای خود دست و پا کرد که در خرده‌فروشی کارکشته بودند.

فرض کنید کسب و کار جدیدی راه انداخته‌اید، ولی همه چیز را راجع به آن نمی‌دانید (واقعیت بسیار به این سناریو شبیه است)، اگر تیز باشید می‌توانید کسی را پیدا کنید که این دانش را داشته باشد و تا جایی که می‌توانید این دانش را از او جذب کنید.

دوازده سال پیش وقتی گرگ سلکو آرزوی کارمالوپش را در ذهن می‌پروراند تا در آن وب‌سایت، البسه و لوازم مُدپوش‌های جوان و جریان‌ساز را بفروشد، خوش‌شانس بود که سام گرسون، یک متخصص خرده‌فروشی که قبلا مدیرعامل «فیلن بیسمنت» و رئیس و مدیر تولید «گپ» بود را در کنار خود داشت.

خودش می‌گوید: «رفتم که او را در دفتر کارش ببینم تا نگاهی به آنچه ما انجام می‌دادیم بیندازد و او رسما به من گفت که به زودی کله پا خواهم شد چون نمی‌دانستم چه کاری دارم انجام می‌دهم. اما این را هم گفت که ببین بچه، بذار چیزی رو بهت بگم. از انرژی‌ت خوشم میاد. هفته‌ای یک ساعت بیا پیشم تا با هم ملاقات کنیم.»

سولکو این فرصت را قاپید و اکنون بسیاری از دستاوردهایش را مدیون آموخته‌هایش از گرسون می‌داند. سلکو سهام قابل توجهی از شرکتش را به عنوان پیشکش به او داد، ولی خودش می‌گوید که گرسون چنین چیزی از او نخواست. در حقیقت گرسون از او چیزی در مقابل طلب نکرد. او کسی بود که واقعا از بازگشت به دنیای استارت‌آپ و کار با جوان‌ها لذت می‌برد.

بعدترها سلکو مشاور و مربی دیگری پیدا کرد به نام «فرانک استی» که یکی از بنیانگذاران فروشگاههای زنجیره‌ای مارشالز، و البته یک مشاور و سرمایه‌گذار نیز می‌باشد. لسکو می‌گوید «او واقعا تیم تدارکات مرا تعلیم داد و من تقریبا هر تصمیم مهمی در این زمینه را به او واگذار می‌کردم.»

سلکو عقیده دارد نصیحت‌هایی که گرسون و استی به او کردند پرارزش بودند و البته دلیل اصلی موفقیت امروز شرکت او. سال گذشته کارمالوپ ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشت. حالا آیا شما هم موفقیت مشابهی را برای کسب و کار خود در ذهن می پرورانید؟ پس کسی را برای راهنمایی دست و پا کنید. یک مربی، مرشد، مشاور … هر اسمی مایلید روی آن بگذارید! راه یافتن چنین مربی و مشاوری را گرگ سلکو به شما نشان می‌دهد:

فقط بخواهید.
فردی را که مایلید مرشد شما باشد، پیدا کنید و به او نزدیک شوید. حتی اگر او یک تاجر و مدیر بسیار موفق باشد. بسیاری از مدیران و تجار موفق معمولا در کنفرانس‌ها سخنرانی می‌کنند و این فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به آنهاست. حقیقت این است که اینان حتی اگر افراد بسیار پرمشغله‌ای باشند، بخشی از موفقیتشان به دلیل علاقه‌شان به رشد و یادگیری مستمر و کمک کردن به دیگران است. البته فراموش نکنید که به هرحال امکان نه شنیدن همیشه وجود دارد.

دوباره بخواهید.
ممکن است با اولین تلاش جواب فوری نگیرید ولی پشتکار داشته باشید. در حقیقت سلکو نیز نتوانست در همان تلاش اول قرار ملاقات از گرسون بگیرد با وجودی که گرسون پدرزن یکی از دوستان سلکو بود. خودش می گوید: «گرسون آدمی است که معمولا خیلی سخت می‌توان پیدایش کرد. فکر کنم او می‌خواست تنها یک ساعت را در هفته با من بگذراند و به من راهنمایی بدهد. با اینکه خیلی تحت تأثیر اوضاع شرکتم قرار نگرفته بود ولی علاقه و خلاقیت من او را تحت تأثیر قرار داده بود و من هم خوب قاپیدم.»
کلید قضیه این است که سوراخ دعا را پیدا کنید.

غرور مرشد را نوازش کنید.
علاوه بر معرفی مزایای کسب و کار نوپایتان، برای مربی آینده‌تان توضیح دهید که چرا «او» را برای مربیگری خودتان انتخاب کرده‌اید. به طور مشخص چه چیزی راجع به وی را می‌ستایید؟ هر فردی در دنیا دوست دارد غرورش نوازش شود. یادتان نرود به آنها حتما بگویید که چقدر دوست دارید هر از چند گاهی فقط پنج دقیقه از وقتشان را بگیرید!

اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید.
سلکو می گوید: «مرشدها از کسانی که علاقه ی فطری به یادگیری دارند خوششان می‌آید. اگر پنج سال از عمر کسب و کارتان می‌گذرد و هنوز نمی‌دانید چه خبر است، خب مشکلی وجود دارد ولی وقتی تازه در آغاز راه کسب و کارتان قرار دارید فکر می‌کنم مردم به شما بیشتر احترام بگذارند اگر سعی نکنید ادای دانستن چیزی را که نمی‌دانید در بیاورید و برعکس بخواهید از تجربه‌های دیگران یاد بگیرید.»

نترسید.
کارآفرینان باید بتوانند هر چیزی را از دیگران «بخواهند»؛ از جمله کمک، پول، و راهنمایی. این کار را باید بارها و بارها انجام دهند. پس بهتر است عادت کنید!

منبع


من جذاب

من جذاب
كه پيوسته به آن سرگرمم و از من برون مي تراود موهبتهاي دلخواهم را به سوي. خودم مي كشانم ، من كانون كائنات خويشم ! سرشار از قدرت آفرينش مي توانم. همه آنچه را مي خواهم بيافرينم .آنچه را متشعشع مي سازم به...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

من جذاب

من مغناطيس مقاومت ناپذيرم كه
                   داراي قدرت جذب همه آرزوهاي الهي و خواسته هايم
       به سوي من است . بر طبق انديشه ها و احساسها و تصاوير ذهني
 كه پيوسته به آن سرگرمم و از من برون مي تراود موهبتهاي دلخواهم را به سوي 
 خودم مي كشانم ، من كانون كائنات خويشم ! سرشار از قدرت آفرينش مي توانم
       همه آنچه را مي خواهم بيافرينم .آنچه را  متشعشع  مي  سازم  به
                 سويخود جذب مي كنم .  آنچه را ذهناً  بر مي گزينم و
                        مي پذيرم  به سوي خويش فرا  مي خوانم .
                            در ذهن خود گزينش و پذیرش بالاترين
                                 و بهترين موهبت هاي زندگي
                                         را آغاز مي كنم .
                                              اكنون :
                                                       تندرستي ،
                                                                    كاميابي 
                                                                             و شادماني
                                                                   را انتخاب مي كنم و مي پذيرم .
                                                                               اكنون
                                                          بركتي بيكران
                                            را براي خويش
                        و همه مردمان
    بر مي گزينم .

                        اين كائنات عالمي غني و دوستانه است 
   و من در كمال شهامت ، همه ثروتها و نعمت ها و ميهمان نوازی آن را 
                      مي پذيرم و از اين همه كامروايي شادمانم !
                                                             

بودن در زمان حال

بودن در زمان حال
بودن در زمان حال : زندگي سرشار از موقعيت هاي مختلف همراه با شادي و غمه و شما در هر لحظه در موقعيتي هستيد كه تركيبي است از خوبي و بدي ، يعني هم جنبه مثبت داره ، هم جنبه منفي و بستگي داره كه تو به كدام ...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

بودن در زمان حال

                              بودن در زمان حال
درس گرفتن از گذشته                    برنامه ريزي براي آينده

 بودن در زمان حال :
زندگي سرشار از موقعيت هاي مختلف همراه با شادي و غمه و شما در هر لحظه در موقعيتي هستيد كه تركيبي است از خوبي و بدي ، يعني هم جنبه مثبت داره ، ‌هم جنبه منفي و بستگي داره كه تو به كدام جنبه آن نگاه كني . وياد بگيري وقتي در موقعيت بدي هستي بايد بگردي و جنبه هاي مثبت آن را پيدا كني و از لحظه لحظه هاي زندگيت در زمان حال لذت ببري ، نه در گذشته بموني و اندوه بخوري نه در آينده سير كني كه تمركز حواست را از دست بدي و دچار بحران فكري و استرس و اضطراب بشي. همه دارائي ما لحظه اكنون است  .
وقتي به جنبه هاي مثبت موقعيتت توجه كردي متوجه يك نكته بسيار مهم مي شي : اينكه آدم چقدر راحت فراموش مي كند از چيزهاي خوبي كه دارد لذت ببرد .
وقتي در بدترين شرايط هستي ، اگه روي جنبه هاي مثبت اون شرايط تمركز كني ، نه تنها باعث مي شه شاد تر باشي بلكه انرژي و اعتماد به نفس لازم رو  به دست مي ياري تا بتوني با جنبه هاي منفي اون موقعيت هم برخورد درستي داشته باشي .
درس گرفتن از گذشته :
انسانها همواره در موقعيت هاي مشابهي در طول زندگي قرار مي گيرند .تجربيات و خطاهاي گذشته اين كمك را به تو مي كنه تا در اين موقعيت هاي مشابه اشتباهات گذشته را تكرار نكني و براي برنامه ريزي هاي آينده يك بازوي قدرتمند است تا آنچه عملكرد گذشته تو را تضعيف كرده است از برنامه آينده ات حذف كني .
برنامه ريزي براي آينده :
برنامه ريزي براي آينده نگراني و دلهره را براي زمان حال كاهش مي ده . برنامه ريزي براي آينده يعني آينده ايده آلت را توي ذهنت مجسم كن . براي رسيدن به اون روي كاغذ يك برنامه واقع بينانه و عالي بريز و برنامه اي را كه ريخته اي در زمان حال اجرا كن !
همواره اين سه سوال را از خود بپرس و به دنبال پاسخ براي آنها باش :
- بهترين آينده اي  كه مي توانم  داشته باشم چه طوري است ؟
-  برنامه هاي من براي رسيدن به اين آينده چه هست ؟
- از همين امروز بايد چكار كنم تا بتوانم به اين آينده برسم ؟
يادت باشه كه اگه توي زمان حال نباشي ، نمي توني بفهمي كه چه اتفاقي داره مي افته ، اگه از گذشته درس نگيري نمي توني براي آينده ات برنامه ريزي كني ، و اگه براي آينده ات برنامه اي نداشته باشي سرگردون و بي هدف مي شي . عملكرد تو در زندگي  بستگي به تصميم تو داره ،اگه تصميم داري شاد باشي و موفقيت بيشتري بدست بياوري بايد تو لحظه حال زندگي كني .
اگه تصميم داري حال تو بهتر از گذشته باشه بايد از گذشته درس بگيري ، اگه تصميم داري آينده ات از حال بهتر  باشه بايد براي آينده برنامه ريزي كني . وقتي توي زندگي و كار هدف داري بهتر ميتوني بفهمي در حال حاضر چه چيزي مهم است ، و بهتر ميتوني راهنمايي كني ، بهتر ميتوني اداره كني ، بهتر ميتوني حمايت كني و ميتوني بهتر از بهترين ها باشي .
                                     

پول و ثروت

پول و ثروت
با توجه به پيشرفت هاي علمي و اقتصادي قابل توجه در دوران كنوني ، روشهاي كسب ثروت وبدست آوردن پول يكي از بزرگترين مسائل روز به شمار مي آيد ! به گونه اي كه فرد فرد افراد جامعه و شركت ها و موسسات و ارگانه...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

پول و ثروت

با  توجه به پيشرفت هاي علمي و اقتصادي قابل توجه در دوران كنوني ، روشهاي كسب ثروت وبدست     آوردن پول يكي از بزرگترين مسائل روز به شمار مي آيد !
 به گونه اي كه فرد فرد افراد جامعه و شركت ها و موسسات و ارگانها هر يك در رقابت براي به دست   آوردن پول و ثروت بيشتر و آسايش برتر هستند .
اساسا آيا همه ميلياردرها و ثروتمندان به راستي بيشتر از ساير افراد كار كرده اند تا به اين مرحله رسيده اند؟                                                                                                
 آيا بيل گيتس با درآمدي حدود 10 ميليارد تومان  (سال ۲۰۰۷)  در روز ۱ميليون برابر كسي كه 10 هزار تومان درآمد در روز دارد فعاليت و كار مي کرده است؟
                                                          
                  (اين مرد بايد یک ميليون برابر بيشتر در روز كار كند تا در آمدي در حد بيل گيتس داشته باشد)             
  - و اين كاملا غير ممكن است ! 
 بنابرين بايد روشها و رازهايي موثر و كارا وجود داشته باشد كه سبب مي شود يك درصد از مردم جهان 96 درصد از ثروت هستي را به خود اختصاص داده اند !
 آري ، امروز بر آنيم تا اين روشها و رازهاي كشف شده را براي همه گان آشكار سازيم !

                              

شرح حال "من موفق"

شرح حال "من موفق"
هر کسی در زندگیش یه چیزی رو جستجو می کنه. من موفقیت رو جستجو می کنم. می دونم که موفقیت ،در نتیجه هدفداری ، برنامه ریزی برای هدف و تلاشی پی در پی برای رسیدن به این هدف است. پس من این همه را ، جستجو می ...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

شرح حال "من موفق"

"من موفقیت رو جستجو می کنم .  
 هر کسی در زندگیش یه چیزی رو جستجو می کنه. من موفقیت رو جستجو می کنم. می دونم که موفقیت ،در نتیجه هدفداری ، برنامه ریزی برای هدف و تلاشی پی در پی برای رسیدن به این هدف است. پس من این همه را ، جستجو می کنم. هدف را، برنامه ریزی را و از همه مهمتر تلاش برای رسیدن به هدف را جستجو می کنم.شاید در حرکتم برای رسیدن به هدف کم و کاستی هایی داشته باشم ولی می دونم که جستجوی مصرانه من این کاستی ها را برطرف می کنه. برای من شکست مفهومی نداره. چون شکست رو جستجو نمی کنم. پس از شکست یا پیروزی ام سعی می کنم درس بگیرم. درسی جهت قوی تر شدن.پس من لحظه به لحظه قوی تر می شم. قوی تر و قوی تر. با گامهایی محکم تر و استوارتر از گذشته گام بر می دارم. بر شادیم لحظه به لحظه افزوده می شه. بر موفقیتم لحظه به لحظه افزوده می شه.اگه جایی احساس غم کنم و یا احساس کنم که کارها خوب پیش نمی ره، از یه جهتی خوشحال می شم.
می دونی چرا؟
چون که می دونم بر این مشکل غلبه می کنم و با سرعت و با قدرت بیشتری در راستای اهدافم گام بر خواهم داشت و موفقیت بیشتری را در زندگیم و لحظه حالم درک خواهم کرد.
من موفقم و موفق خواهم بود.
می دونی چرا؟
فقط به خاطر یه دلیل خیلی ساده. اینکه من موفقیت رو جستجو می کنم. جستجویی عمیق و با تمام وجود. "  
به من بگو تو چی رو جستجو می کنی؟
 ( انسان های بزرگ بر این باورند که یا راهی وجود دارد یا راهی به وجود خواهند آورد)

غول چراغ جادو چیست ؟

غول چراغ جادو چیست ؟
غول چراغ جادو تمام آرزوهای افراد را بر آورده می کنه و نوع آرزو برای اون فرقی نمی کنه ُ پول ُ ماشین ُ خونه ُ ثروت های علمی و عشقی و ... ! به کوچک بودن یا بزرگی آرزو اهمیتی نمی دهد خوب و بد بودن آرزو را...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

غول چراغ جادو چیست ؟

  
غول چراغ جادو چیست ؟  
 غول چراغ جادو کیست ؟
 امروز کاخ آرزوها یتان را طراحی کنید و بلافاصله آنرا رایگان از من تحویل بگیرید.
 غول چراغ جادو  تمام آرزوهای افراد را بر آورده می کنه و نوع آرزو برای اون فرقی نمی کنه ُ پول ُ ماشین ُ خونه ُ ثروت های علمی و عشقی و ... ! به کوچک بودن یا بزرگی آرزو اهمیتی نمی دهد خوب و بد بودن آرزو را تشخیص
  
غول چراغ جادو چیست ؟  
 غول چراغ جادو کیست ؟
 امروز کاخ آرزوها یتان را طراحی کنید و بلافاصله آنرا رایگان از من تحویل بگیرید.
 غول چراغ جادو  تمام آرزوهای افراد را بر آورده می کنه و نوع آرزو برای اون فرقی نمی کنه ُ پول ُ ماشین ُ خونه ُ ثروت های علمی و عشقی و ... ! به کوچک بودن یا بزرگی آرزو اهمیتی نمی دهد خوب و بد بودن آرزو را تشخیص نمی دهد ! فرقی نمی کند که چه کسی آرزو می کند ُ پیر یا جوان ُ انسانی خوب یا بد !غول چراغ جادو فقط میداند که هر آنچه از او خواستن باید خلق کند .در واقع انسان ها رویا پردازی می کنند و غول چراغ جادو جامه عمل بر رویاها می پوشاند . غول چراغ جادو یک تکه کلام دارد ُ اون فقط میگه :
 فرمانبردارم سرورم !
 آری ضمیر ناخودآگاه همان غول چراغ جادوست !  
      
- افکار واقعیت می شوند و همین الان زندگی شما انعکاس افکار گذشته شماست . اگر بتوانید به آنچه در ذهن خود می خواهید فکر کنید و آنرا فکر غالب خود کنید ُ می توانید آنرا به زندگی خود وارد کنید . شما قدرتمند ترین مغناطیس در جهان هستید ! و این قدرت مغناطیسی غیر قابل درک از افکار شما تراوش می کند . افکار مغناطیس هستند و فرکانس دارند . وقتی که فکر می کنید افکار به کائنات فرستاده می شوند و به طور مغناطیس وار همه خواسته هایی را که در آن طول موج باشندُ را جذب می کنند . هرچه که فرستاده شود به منبع خود باز می گردد و آن منبع شما هستید .
                                                                      
فرایند خلق کردن غول چراغ جادو طی سه مرحله انجام می گیرد :
قدم اول : درخواست کردن
قدم دوم : باور کردن
قدم سوم : دریافت کردن

اولین قدم درخواست کردن است . آرزویی را به کائنات بفرستید .بگذارید کائنات بدانند شما چه می خواهید . کائنات به افکار شما پاسخ می دهد
  
دومین قدم باور کردن است . باور کنید که خواسته مال شماست . ایمان راسخ داشته باشید . باور به غیر قابل روءیت . باید بدانید همان لحظه که خواستید ُ خواسته مال شماست . باید ایمان مطلق داشته باشید . گویا از روی کاتالوگ به کائنات سفارش داده اید .
قدم سوم پروژه دریافت کردن است . احساس شگفت انگیز در مورد آن داشته باشید .آن طور احساس کنید که خواسته وارد می شود . الان آنرا احساس کنید . این یک جهان احساسی است . اگر شما آگاهانه چیزی را باور کنید اما احساسی در رابطه با آن نداشته باشید لزوما قدرت کافی برای آنچه که در زندگی می خواهید ندارید .
نمی دهد ! فرقی نمی کند که چه کسی آرزو می کند ُ پیر یا جوان ُ انسانی خوب یا بد !غول چراغ جادو فقط میداند که هر آنچه از او خواستن باید خلق کند .در واقع انسان ها رویا پردازی می کنند و غول چراغ جادو جامه عمل بر رویاها می پوشاند . غول چراغ جادو یک تکه کلام دارد ُ اون فقط میگه :
 فرمانبردارم سرورم !
 آری ضمیر ناخودآگاه همان غول چراغ جادوست !  
      
- افکار واقعیت می شوند و همین الان زندگی شما انعکاس افکار گذشته شماست . اگر بتوانید به آنچه در ذهن خود می خواهید فکر کنید و آنرا فکر غالب خود کنید ُ می توانید آنرا به زندگی خود وارد کنید . شما قدرتمند ترین مغناطیس در جهان هستید ! و این قدرت مغناطیسی غیر قابل درک از افکار شما تراوش می کند . افکار مغناطیس هستند و فرکانس دارند . وقتی که فکر می کنید افکار به کائنات فرستاده می شوند و به طور مغناطیس وار همه خواسته هایی را که در آن طول موج باشندُ را جذب می کنند . هرچه که فرستاده شود به منبع خود باز می گردد و آن منبع شما هستید .
                                                                      
فرایند خلق کردن غول چراغ جادو طی سه مرحله انجام می گیرد :
قدم اول : درخواست کردن
قدم دوم : باور کردن
قدم سوم : دریافت کردن

اولین قدم درخواست کردن است . آرزویی را به کائنات بفرستید .بگذارید کائنات بدانند شما چه می خواهید . کائنات به افکار شما پاسخ می دهد
  
دومین قدم باور کردن است . باور کنید که خواسته مال شماست . ایمان راسخ داشته باشید . باور به غیر قابل روءیت . باید بدانید همان لحظه که خواستید ُ خواسته مال شماست . باید ایمان مطلق داشته باشید . گویا از روی کاتالوگ به کائنات سفارش داده اید .
قدم سوم پروژه دریافت کردن است . احساس شگفت انگیز در مورد آن داشته باشید .آن طور احساس کنید که خواسته وارد می شود . الان آنرا احساس کنید . این یک جهان احساسی است . اگر شما آگاهانه چیزی را باور کنید اما احساسی در رابطه با آن نداشته باشید لزوما قدرت کافی برای آنچه که در زندگی می خواهید ندارید .

1 – هدف : دقيقا تصميم بگيريد كه چه مي خواهيد...

1 – هدف : دقيقا تصميم بگيريد كه چه مي خواهيد !
قاعده 10 به 90 : بر اساس اين قاعده اولين 10 در صد زماني را كه صرف برنامه ريزي مي كنيد ، تا 90 درصد در انجام دادن كارتان صرفه جويي كنيد . 3 – قاعده 80 به 20 را در كارها رعايت كنيد ! «اصل پارتو». - 20 د...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

1 – هدف : دقيقا تصميم بگيريد كه چه مي خواهيد !

-          بايد روي مهمترين كار تمركز كنيد .
-          كليد موفقيت دست بكار شدن و عمل كردن است .
-          ياداشت كنيد و روي كاغذ فكر كنيد .
-          زمان دست يابي به هدف را مشخص كنيد .
-          فهرستي از همه كارهايي كه فكر مي كنيد براي رسيدن به هدف بايد انجام دهيد تهيه كنيد .
-          فهرست را به يك برنامه تبديل كنيد .
-          بلافاصله با توجه به برنامه دست به كار شويد .
-          مصمم شويد كه همه روزه كاري صورت بدهيد كه شما را به هدف اصلي تان نزديكتر كند.
( هدف ها در حكم سوخت در تنور موفقيت هستند)
2 – هر روز را از قبل برنامه ريزي كنيد !
(برنامه ريزي آوردن آينده به زمان حاضر است)
-          قاعده 10 به 90 :  بر اساس اين قاعده اولين 10 در صد زماني را كه صرف برنامه ريزي مي كنيد ، تا 90 درصد در انجام دادن كارتان صرفه جويي كنيد .                                                                                                                                                                                                                                            
3 – قاعده 80 به 20 را در كارها رعايت كنيد ! «اصل پارتو»
-          20 درصد فعاليت هاي شما 80 درصد نتايج كارتان را سبب مي شود ، هميشه كار هايتان را روي 20 درصد اول متمركز سازيد . (مديريت بر زمان)
-          توانايي شما در انتخاب ميان كارهاي مهم و غير مهم عامل تعيين كننده موفقيت شما در كار و زندگي است .
4 – نتايج را در نظر بگيريد !
-          مهمترين كارها و اولويت هاي شما آنهايي هستند كه مي توانند نتايج و پيامد هاي جدي مثبت يا منفي در زندگي و كارتان به وجود آورند ، روي اينها متمركز شويد .
-          ديد بلند مدت دقيق ترين عامل تعيين كننده حركت اقتصادي و اجتماعي روبرشد است ، نيات آتي روي اعمال فعلي شما تاثير مي گذارند .
-          كاري مهم است كه پيآمدهاي بالقوه بلند مدت آن مهم باشد .
5 – پيوسته روش الفبا را تمرين كنيد !
-          ابتدا فهرست تمامي كارهايي را كه بايد در روز انجام بدهيد تهيه كنيد .
-          براي   هر كدام حروف «الف» ، «ب» ، «ج» ، «د» ، «ه» را بنويسيد  .
-          كاري كه با حروف الف شروع شده مهمترين كار است  .
-          اگر چندين كار مهم داريد با حروف با حرف «الف 1» - «الف 2» و «الف 3» مشخص نماييد .
-          حرف «د» كاري است كه مي توانيد آنرا به كسي واگذار كنيد .
-          حرف «ه» كاري است كه مي توانيد اصلا انجام ندهيد .
6 – به شاخصه هاي كليدي بينديشيد !
نخستين قانون موفقيت تمركز كردن است ، همه انرژي خود را صرف يك نقطه كنيد ، مستقيم به سروقت اين نقطه برويد ، نه به چپ نگاه كنيد نه به راست .
7 – از قانون كارايي اجباري اطاعت كنيد !
-          هرگز براي انجام دادن همه كارها وقت كافي وجود ندارد اما هميشه وقت كافي براي انجام دادن مهمترين كار وجود دارد . اينها كدامند ؟
-          جان كلام و موضوع اصلي مديريت زمان اين است :
ارزشمند ترين استفاده اي را كه در حال حاضر از زمان مي توانم بكنم كدام است ؟
8 – قبل از اينكه شروع كنيد تدارك ببينيد !
تدارك صحيح و از قبل مانع از عملكرد  ضعيف مي شود .
9 – تكليفتان را انجام بدهيد !
اگر بهترين نشويد پس رفت مي كنيد .
10 – استعداد هاي خاص خودتان را تقويت كنيد !
دقيقا مشخص كنيد در چه كاري خوب هستيد و با تمام وجود به اين كارها بپردازيد .
ارزشمند ترين توانايي شما در در زمينه هاي مالي توانايي كسب درآمد است .
11 – موانع مهم پيش روي خود را شناسايي كنيد !
-          تنگنا ها و گلوگاههايي كه سرعت دست يابي شما را به هدف كند مي كند شناسايي كنيد و بكوشيد اين گلوگاه ها را از بين ببريد .
-           در پس هر عامل بازدارنده و محدود كننده نقطه گلوگيري وجود دارد .
-          چه عاملي در من مانع پيشرفت مي شود ؟
-          چه عاملي سرعت دستيابي مرا به هدف مشخص مي سازد ؟
12 – يكي ، يكي انجام بدهيد !
-          مي توانيد بزرگترين و پيچيده ترين كارهايتان را يكي يكي به انجام برسانيد .
(كنفسيوس : سفر هزار فرسنگي با برداشتن يك قدم ساده آغاز مي شود)
13 – به خودتان فشار بياوريد !
-          تصور كنيد به مدت يك ماه بايد شهر را ترك كنيد دست به كار شويد و مهمترين كار هايي را كه بايد قبل از ترك شهر انجام بدهيد به اتمام برسانيد .
14 – توانمندي هاي خاص خود را به حداكثر برسانيد !
-          ببينيد در چه مقطعي از روز آمادگي انجام دادن كارهاي بيشتري را داري كارهاي مهم و اصلي خود را در اين مقطع زماني انجام بدهيد .
-          كارهاي كم اهميت را كنار بگذاريد .
15 – براي كار بيشتر به خودتان انگيزه بدهيد !
-          در هر زمينه و موقعييتي دنبال چيزهاي مثبت باشيد .
-          بجاي مسئله روي راه حل متمركز شويد .
-          همشه خوشبين و سازنده باشيد .
-          تن دادن به ماجراهاي بزرگ و تلاش براي پيروزي و اقدام خلاق است كه انسان را نشاط فراوان مي بخشد .
-          به هرچه فكر كنيد به آن مي رسيد .
16 – تنبلي خلاق را تجربه كنيد !
-          از آنجايي كه نمي توانيد همه كارها را انجام بدهيد بياموزيد كه عمدا بعضي از كارها را كه ارزش كمتري دارند به بعد موكول كنيد تا براي انجام دادن معدود كارهاي مهم وقت كافي را داشته باشيد .
-          قدرتمند ترين كلمه در مديريت زمان ، گفتن كلمه «نه» مي باشد .
(به آنچه كه براي زمان و زندگي شما ارزش زيادي ندارد جواب «نه» بدهيد .
17 – اول سخت ترين كار را شروع كنيد !
-          با لياقت ها و بزرگان وقتي در باره انجام دادن كار تصميم مي گيرند با شعار مرگ يا پيروزي به آن كار مي پردازند .
18 – كارها را به روش برش سالامي يا پنير سوئيسي به اجزاء كوچكتر تقسيم كنيد و آنرا انجام بدهيد !
19 – براي هر كاري زمان را در نظر بگيريد !
20 – احساس اضطرار كنيد !
-          عادت كنيد كارهاي مهم را به سرعت انجام دهيد .
-          به اين شهرت پيدا كنيد كه كارهاي مهم را به سرعت انجام مي دهيد .
21 – كار ها را يكي يكي انجام بدهيد . اولويت ها را به روشني مشخص سازيد و بلافاصله با مهمترين كار شروع كنيد !
                              

انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز ...

انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد
انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد. انسانی فردا به دست آوردی می رسد که. انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد امروز رویایی در سر داشته باشد. Po...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.

انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد

 
انسانی فردا به دست آوردی می رسد که
 
انسانی فردا به دست آوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد امروز رویایی در سر داشته باشد

راز را کامل کردم

راز را کامل کردم
جوهره هاي نو نمي توانند در جايگاه آشفته بنشينند . يك محبوب و معشوق دوست داشتني زماني مي تواند وارد زندگي تو بشود كه به هيچ كسي دل نبسته باشي . لباس نو در گنجه اي كه پر از لباس هاي كهنه است نخواهد آمد ...
مشاهده یا نظر در مورد پست hassan mahmoudi»
+Google به شما امکان میدهد تا اشتراک‌گذاری در وب را مانند اشتراک‌گذاری در زندگی واقعی انجام دهید. بیشتر بیاموزید.
پیوستن به ‪Google+‬‏
شما این پیام را دریافت کرده اید زیرا hassan mahmoudi آنرا با armitamahmoudi.behnam@blogger.com به اشتراک گذاشته است. لغو اشتراک از این ایمیل ها.