۱۳۸۷ تیر ۲۷, پنجشنبه

از خودتان شروع کنید

از خودمان شروع کنیم


دریکی ازگورستانهای انگلستان بر روی سنگ قبریک متوفی حک شده است که :

زمانی که جوان و فارغ البال بودم و تخیلاتم حد و حصری نداشت ، رویای دگرگون کردن گیتی

را درسرمی پروراندم . بزرگتر وعاقلتر که شدم، به این نتیجه رسیدم که گیتی دگرگون

نخواهد شد

وبه همین خاطرتا حدی کوتاه آمدم وتصمیم گرفتم که فقط کشورم را دگرگون کنم.

اما آن هم استوارو تغییرناپذیرمی نمود.

به سن میانسالی که رسیدم، پس ازپشت سرگذاشتن آخرین تلاش نافرجامم ،

راضی به دگرگونی وایجادتحول درنزدیک ترین افرادبه خود،

یعنی خانواده ام، شدم. اماافسوس که در مورد هیچیک به نتیجه ای رضایتبخش نرسیدم.

وحالا که دربسترمرگ افتادم، بناگاه تشخیص می دهم که اگرقبل ازهرکس، خودم را

تغییرداده بودم.

می توانستم به مثابه الگویی باعث تحول خانواده ام بشوم ودر سایه تشویق،

دلگرمی واندیشه خوب آنان وسیله ای باشم برای پیشرفت کشورم وشاید هم،

کسی چه می داند، وسیله ای برای دگرگون

ساختن گیتی..........................................................

هیچ نظری موجود نیست: