۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

آيا من را ميشناسي؟
من حسن محمودي دبستان را در مدرسه بيژن مهرداد خواندم از معلمهاي آن زمان فقط خانم نظامي ,و اژه را بياد دارم از دوستان و هم بازي هاي آن زمان فقط نظري و هومن و خدابنده و قراچلو بيادم مانده است راهنمايي را در مدرسه آيت اله كاشاني تمام كردم از دبيران آن زمان آقاي قاسمي برازنده خلج آقاي خلج بسيار سياسي بود زمان بسيار بدي بود جنگ و خونريزي و مدارس بي محتوا كرماني بروجردي سعيد و حميد فقط همينها بيادم است دبيرستان را در مدرسه فيضيه تمام كردم رشته هاي علوم انساني تجربي و رياضي فيزيك داشت در خيابان جمهوري دبيرستان خوبي بود و هميشه من شاگرد اول بودم در درسهاي مثل رياضي و فيزيك و زبان ادبيات حاذق بودم دوران جنگ بود و خونريزي هر روز موشك باران تعطيلي مدارس و تا آژير مي آمد فرار به زير زمين
در اين سن مفاهيم عشق و دوست داشتن مشغله فكرمان بود و عشق بازي تابو برايمان عروس و داماد و عكس آنها برايمان ارزشي نداشت عالم حواء بنات منتديات پست عشق بازي برامج نت و ديگر هيچ

هیچ نظری موجود نیست: