۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

امروز 18 تیر سال 1389 است و من 38 سال از عمرم می گذرد تمام زندگی من بعد از دبیرستان همیشه رو به ترقی نهاد و با پشتکارم هر روزم بهتر از دیروز می شد تا اینکه به یکباره همه چیزهای زندگیم را از دست دادم
برای داشتن زندگی خوب و رو به جلو باید زهنی آسوده داشت این را می نویسم برای خودم
مهمترین درسی که من از این ورشکستی گرفتم این جمله است
اول از همه محیط آرام و پر نشاط و خالی از استرس و اغتشاش را برای خود فراهم نمایید
شما چه بخواهید فرزندتان را تربیت کنید و چه بخواهید ادامه تحصیل نمایید و چه بخواهید میلیاردر شوید اول این نکته را رعایت کنید
تمام انسانهای موفق در محیط آرام و بدون استرس ذهنی رشد کرده اند
و امروز که این عبارات را می نویسم من در نقطه صفر هستم ولی بعد از ذهن مشغولیهای فراوان در حال باز یابی ذهنی خود هستم و امیدوارم و مصمم اول برای فرزندم و بعد برای خودم به اهدافم برسم

هیچ نظری موجود نیست: