۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

عجب زمانه ی شده است




من در حد خودم کتاب مطالعه می کنم روزانه در اینترنت گشتی میز نم و مخصوصا به تاریخ و علوم اجتماعی علاقه مند هستم من در طول تاریخ بشریت ندیده ام قوم و ملتی که دارای سابقه تاریخی باشد از گذشته خود به بدی یاد کند بزرگانش را بکوبد  و از آنها با الفاظ بد یاد کند
مرحوم مصدق را می کوبند کسی که قهرمان ملی بود و حس ملی گرایی را زنده کرد نه در ایران بلکه در خاورمیانه امروز تیتر روزنامه بود که مصدق خیانتکار بود و کاشانی قهرمان
هر دو آنها از دنیا رفته اند و این تاریخ است که قضاوت خواهد کرد  ولی چرا ما برای اینکه بگویم آدم خوبی هستیم دیگران را باید نفی کنیم من نمی دانم آیت الله کاشانی قهرمان بود و یا خیانتکار ولی چرا با کوبیدن مرحوم دکتر مصدق میخواهیم به اهداف مادی خود برسیم
و یا اینکه آیت الله علم الهدی گفته امیر کبیر باعث بدبختی شد(هر چند برای آیت الله علم اهدی ارزش بسیاری قائل هستم)  
دقیقا گفته علم الهدی را اینجا می گذارم :
آيت‌الله علم‌الهدی افزود: همين موضوع باعث شد اميرکبير در زمان تأسيس دارالفنون تدريس و آموزش‌های دينی را منع کند و به عنوان يک اصل قرار دهد زيرا بر اين باور بود که آموزش‌های دينی باعث رشد نکردن فناوری می‌شود.
وی اظهار داشت: بر همين اساس اميرکبير، دو نفر ضد خدا و مخالف دين را در رأس دارالفنون قرار داد تا از نفوذ دين در آنجا جلوگيری کند و به همين دليل سکولارسازی در جامعه سياسی و فرهنگی نفوذ کرد.
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اين اقدام در آينده تأثير خود را نشان داد؛ ‌انقلاب ضد استکباری و ضد قاجار توسط روحانيت و جريان دينی ‌و جريان مقدس انقلاب مشروطيت به دليل وجود ‌رسوبات اين تفکر غربی بين يک سری غرب‌زده‌ به جايی نرسيدند

من با تمام احترامی که به این عزیزان و اساتید دارم فقط میخواهم بگویم بزرگان این کشور که هم اکنون در میان ما نیستنند را نکوبیم
بخدا هیچ ملتی این کار را نمی کند
من خودم در پیشگاه این سرزمین و این تاریخ شرمسار هستم و جلوی بزرگان آن سر تعظیم فرو می آورم امیدوارم روزی فرا رسد که برای بزرگان خود ارج و احترام قائل شویم و بدانیم هیچ قوم و ملتی این چنین نکردکه ما کردیم


هیچ نظری موجود نیست: