۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

راز را کامل کردم

شما اين را شنيده ايد كه طبيعت خلاء را دوست ندارد ، حتما" ديده ايد كه چه شتابزده مردم به كمك و نجات افراد در سوانح و حوادث مي روند!
می دونی چرا ؟
هنگامي كه صادقانه انسان در راه توانگري مي كوشد و با ايمان قانون جذب را اجرا مي كند اما هنوز شكست مي خورد معمولا" به اين دليل است كه قانون خلاء را اجرا نكرده است . در كتاب راز اثر راندا بيرن (the secret ) با قانون جذب آشنا شدين .
اما قبل از قانون جذب ، قانون  خلاء را بايد اجرا كنيد .
قانون خلاء چيست ؟
قانون خلاء در اصل اين است :
اگر در زندگي طالب موهبتي عظيم هستي بي درنگ خلاء بيافرينيد تا بتوانيد موهبت دلخواهتان را دريافت كنيد ! به عبارت ديگر خود را از شر آنچه نمي خواهيد خلاص كنيد تا براي آنچه مي خواهيد جا باز شود .
معمولا" تا خودتان را از شر آنچه نمي خواهيد خلاص نكنيد نمي توانيد دريابيد كه به راستي چه چيزي را مي خواهيد .
جوهره هاي نو نمي توانند در جايگاه آشفته بنشينند . يك محبوب و معشوق دوست داشتني زماني مي تواند وارد زندگي تو بشود كه به هيچ كسي دل نبسته باشي . لباس نو در گنجه اي كه پر از لباس هاي كهنه است نخواهد آمد براي بدست آوردن لباس نو لازم است اول تمام لباس هاي قديمي را از گنجه بيرون بگذاريد ، دوم از آنها دل بكنيد و خلاء را براي آمدن لباس جديد ايجاد كنيد آنگاه قانون جذب را براي زيباترين لباس ها اجرا كنيد . اگر پس از اجراي قانون خلاء و قانون جذب باز هم لباس نو به گنجه شما نيامد مطمئن باشيد كه هنوز دل از لباس هاي قبلي نكنده ايد در واقع قانون خلاء را درست اجرا نكرده ايد ،  پس سومين گام قانون رها كردن راستين است : از آنچه نمي خواهيد دل بكنيد آنگاه در درون و بيرون فضاي غني بيافرينيد . بهترين لباس هايتان را بپوشيد . خودتان را به زيباترين وجه بيارائيد و با استفاده از هر آنچه داريد به غني ترين شكل ممكن زندگي كنيد . هيچ گاه از فقر و تنگدستي ظاهري خود يا اينكه خلاء ايجاد كرده ايد با احدي سخن نگوئيد .
اكنون پيشاپيش احساس كنيد فراواني مورد نيازتان عيان شده است ديگر وقت گفتگو از تنگدستي ، صرفه جويي و بحران اقتصادي نيست ، موقع آن است كه در صورت لزوم تا آخرين سكه اي كه در جيب داريد خرج كنيد . اگر در اين مرحله خساست به خرج دهي يا از فقر و فقدان و ركود سخن بگوئي  بهائي مضاعف خواهي پرداخت ، ، ذهنا" با ديدي مساعد جوياي ثروت باشيد و براي جوهري كه خود پيشاپيش برون مي فرستید سپاسگذار باشيد .
قوانين نامرئي جذب و توانگري در خلاء مي توانند ثروت مرئي رضايت بخش بيافرينند .
          ( چقدر خوب يادمه اون روزي كه آخرين 50 هزار تومان پولم را به مادرم هديه كردم و حالا ... )


هیچ نظری موجود نیست: