۱۳۸۶ اسفند ۲۰, دوشنبه

اعتقاد بخدا


سلام ضمیر ناخوداگاه من

درود بر تو باد

تواز همان خدا هستی

همانطور که خدا از روحش به تو دمید

و همانا که تو روزی بسوی او باز خواهی گشت

آیا وقتی این حقیقت را بدانی چگونه رفتار خواهی کرد

آیا نه اینست که همیشه پاکیزه خواهی بود

وبهترین لباسهایت را خواهی پوشید

و همیشه بوی معطر خواهی داد

و همیشه شاداب
وهرآنچه بخواهی بدست خواهی آورد
وکائنات در تسخیر تو درخواهد آمد

حتی اگر بزرگترین غم روزگار را نیز داشته باشی وقتی که خدا درون توست همه آنها بی ارزش و غیر قابل اعتنا

پس راه من راهی خواهد بود که همیشه این باور را داشته باشم که خود تو خدای

پس اولین باور تو بدین شرح است

خود تو خدایی پس بهترین احترامات را بخود بگذار خودت رابسیار دوست بدار و بهترین توجه هات را بخود بنما

بهترین درودها نثار تو باد

بهنام محمودی

****************************************************************************

hotmail hp house heroes amazon aol apple ask.com avg bbc bebo video lost lyrics job search msn news images people love yahoo facebook www.youtube.com wiki earth express google games ebay download.com obama barack obama bbc bebo bank of america best buy amazon aol apple ask.com avg

۳ نظر:

Banooy e Aftab گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
حاکمیت شرکتی ، تحلیل گر بازارهای موازی ، مدلسازی جهت پیش بینی اقتصادی گفت...

با تشکر
حلاج این عاشق بی همتا بخاطر بیان یک حس عاشقانه که خدا را درون خود یافته بود عاشقانه زمین خاکی را ترک نموداگر تو و من بدانیم خدا درون ماست و ما قطره از روح خداوند هستیم آیا نگاهمان به زندگی طور دیگری نخواهد بود
همانطور که در تورات خداوند به بندگانش می گوید هوشیار باشید که من بشکل یک انسان یک زن یک مرد در این دنیا ظاهر میشوم حال بدان همین همنوع تو که با او برخورد می کنی همان کارگر ساده ساختمان همان رفتگر محله شاید من باشم پس در همه حال به همنوع خودت خوبی کن تو اگر به هم نوع خودت خوبی کنی بدان که به من خوبی نموده ای
هیچ گاه من اعتقاد نداشته ام که هر کدام ما خدا هستیم بلکه می گویم در وجود هر کدام از ماها روح خدا دمیده پس قدر این نعمت را بدانیم که چه کیمیایی باارزشی درون ماست
و ما غافلیم

ای کسانیکه به سفر حج میروید بدانید کعبه درون شماست
به زیارت درونتان بروید که بسیار خالصانه تر و زیباتر است

ای قوم به حج رفته کجایید کجایید

معشوق همین جاست بیایید بیایید

معشوق تو همسایه و دیوار به دیوار
در بادیه سرگشته شما در چه هوایید

گر صورت بی​صورت معشوق ببینید
هم خواجه و هم خانه و هم کعبه شمایید
ده بار از آن راه بدان خانه برفتید

یک بار از این خانه بر این بام برآیید

آن خانه لطیفست نشان​هاش بگفتید

از خواجه آن خانه نشانی بنمایید

یک دسته گل کو اگر آن باغ بدیدیت

یک گوهر جان کو اگر از بحر خدایید

با این همه آن رنج شما گنج شما باد
افسوس که بر گنج شما پرده شمایید

Banooy e Aftab گفت...

ممنون از اينكه به وب لاگم سر مي زنيد نمي دانم اما گمان مي كنم خودم رو گم كردم گرچه بسيار از رنج مردمان كشورم غمگينم
نمي دانم ز دشت و درياي غمبارم كدامين بركشم
دلم را خواهم بر در آوريزم
دگر آنرا با من كاريش نيست
دگر حتي صدايي هم در من بيدار نيست
دگر عشقي نمي خواند
سرود مهر و ايمان را
دگر سوز سرد بي مهري
مي درد بستان
مرا درديست در جانم
مرا شوري در خواهد
مرا بندها در خود دركشيدند
..................
بيا اي روح قدسي من
بيا باز گير اين جان بي مقدار من
كه سخت ملول و رنجورم از اين خاك
مرا آسماني بايد از نور
مرا كعبه اي بايد از عشق
.....................
خدايا اين زمان كه فصل تازه نو شدن هست
بهاري در بهار مردمان هست
بيا من را بهاري كن بهاري
در فرط شعف، پاكوبان و رقصنده
روم خندان و لبخنده