۱۳۸۷ اردیبهشت ۸, یکشنبه


پروردگارا بتو پناه می برم.

خدايا از تو می خواهم
· که لطف خود را در مشکل ترين شرايط زندگی مشمول حال من بداری و آن را در تمام مراحل زندگی، تا آنجا که به آن نياز دارم از من دريغ نداری.
· که هر آنچه را سودمند است بمن عطا کنی.

خدايا از تو می خواهم که قلب مرا به عشق خود منزّه فرمائی و فکر و جسم و روح مرا چنان با هم در آميزی:
· که تمام خوبی های ترا از عشق، انتخاب درست، بخشش، آزادگی، ايمان، اعتماد، درايت و درستی تا کمال، اُميّد، خوشی، قبول بندگی، رحمت، احترام بخلق، خلوص نيّت، روشنی و يگانگی و استفاده از نعمات را در زندگی بيازمايم.
· که به ندای درونيم اعتماد و عمل کنم و از وجدانم تبعيت نمايم.
· که تمام زندگی را با عشق و لذّت و زيبائی ببينم.
· که هر آنچه را در زندگی بدست می آورم با عشق و علاقه پذيرا شوم.
· که به آينده اميدوار باشم.
· که تمام رنج های درونيم تسکين يابد.

پروردگارا ترا سپاس می گويم:
· که قلب مرا با عشق آکنده می کنی.
· که در فکر و جسم و روح من هماهنگی ایجاد می کنی.
· که تو وجود مرا سرشار از همه خوبی ها می کنی.
· که رحمت خود را بمن عطا می کنی تا تمام افراد را با عشق بپذیرم و دعاهايم را با آنها بجا آورم.
· که بمن اجازه می دهی تا تقاضای شفای افراد ناتوان را از تو بنمايم.
· که ای سرچشمه تمام خوبی های اين دنيا، بمن عشق و آرامش عطا می فرمائی.

و از همه والاتر: سپاس از اينکه هر کس از تو تقاضای شفا کند آن را برآورده می سازی.
آمين
حسن محمودی
بهنام محمودی
آرمیتا محمودی
ایران تهران حسابداری مدیر مالی پرشیا
شرکت سرمایه گذاری رشد و توسعه آریا سهامی عام

۱ نظر:

Banooy e Aftab گفت...

و
مریم
آمین
خدایا مرا در آغوش مهربانت پناهم ده که جز تو هیچ آغوشی جان پناهی نیست خدایا مرا در این طوفان زده دنیا
به حال خویش رها منما
خدایا قوت من از را نیکو ده
مرا نانی ز پایمردی و ایمانم ده
که قوت بخشد بر جان و جسمم کوچکم
(ببخشید در لحظه سخنی راندم امید است زیبایی کلام شما را خدشه دار نسازد)