۱۳۸۷ خرداد ۲۷, دوشنبه

جذب ثروت


جذب ثروت چگونگي رسيدن به ثروتبسيار از ما حسرت رسيدن به ثروت و مكنت مالي را داريم . ولي اكثرا در حد يك خواسته و در بعضي ها بصورت يك خواسته غير مجاز باقي ميماند.هميشه منتظر فرصتي هستيم كه اتفاق بيفتد و ما به ناگاه پولدار شويم. و يا عدم دسترسي به اين نعمت را هميشه، شرايط گذشته ميدانيم.ولي چيزي كه من ميخواهم بگويم اين است كه پولدار شدن يك ذهنيت است .ذهنيتي كه باعث جذب سرمايه و ثروت براي ما ميشود. .بسيار از ما حتي نميتوانيم زندگي خود را در صورت بدست آوردن ثروت تصور كنيم و يا شايد خجالت ميكشيم كه از آن با كسي صحبت كنيم و يا حتي فكر آن را كنيم.....زماني كه كسي در اختيار داشتن فلان اتوموبيل را براي خود نميتواند تصور كند و يا اصلا خود را درحد داشتن آن نميداند . مسلما به آن نخواهد رسيد.براي همين واقعا بايد طرحي از داشته هاي فردا براي خود بسازيم .اين اولين قدم است.براي رسيدن به اين خواسته ها من تئوري رسانايي ذهن را براي خود بوجود آورده ام.يعني چه؟يك فلز داراي شرايط مولكولي است كه با گرم شدن اولين نقطه انرژي به ساير نقاط انتقال ميابد .اين ساختار مولكولي در واقع شبيه به ذهن انسانهاي مثبت انديش ميباشد .ساختار رسانايي.در واقع تمام انسانهاي مثبت انديش جهان توسط همين ساختار بهم متصل ميباشند .و ارتباط احساسي خاصي بين خود برقرار ميكند.مطمن باشيد كه اگر در هر كجاي دنيا انرژي باشد به تمام اين مولكولها؟ خواهد رسيد.ثروت تنها بدست آوردن و مال و منال نميباشد .ما بايد راهي را پيدا كنيم كه دوستي و عشق را درميان آنها بوجود آوريم و مطمنا با اين روش جذب ثروت با نماد مادي اش را خواهيم داشت.انسانهاي موفق پولدار هيچ موقع عاشق بخش مادي ثروتشان نيستند چرا كه اين روش باعث انزوا و رسيدن به نقطه مقابل رسانايي يعني عايقي ميرسند و اگر هم حرارتي بوجود آيد به جهت عدم انتقال آن باعث سوختن آن ميشوند.اگر ميخواهيد به ثروت لايزال الهي دست پيدا كيند بايد در بهترين حال بتوانيد ذهنيت ايجاد كنيد . براي خود دوست پيدا كنيد به ديگران كمك كيند .اين كمك ميتواند در نوع خود فكري باشد .روشنگري باشد و ايجاد انگيزه مثبت باشد.چرا كه بيش از ديگران خود به اين مسئله نيازمند هستيد. در واقع همين كاري كه من الان دارم ميكنممن مطمئن هستم كه با اين نوشته ميتوانم دوستاني براي خود پيدا كنم . دوستاني كه شايد هيچوقت نديده باشم و حتي نبينمشان. ولي در واقع من خودم به اين موضوع بيشتر احتياج دارم.و معمولا همه ما براي رفع نيازهاي خود به ديگران آموزش ميدهيم.تمام اين مسايل پشتوانه مذهبي هم دارد. . و تاكيدهاي مكرر در خصوص هم انديشي ،ياد دهي ،اخلاق و غيره وجود دارد ولي من قصد وارد شدن به اين موضوع و همينظور تخصص آن را ندارم. ولي فطرتا تصور ميكنم وقتي ماشين فكري ام به كار مي افتد و ميتوانم مطالبي را با دلم مطرح كنم و آنرا در اختيار ديگران هم قرار دهم . نوعي نيايش حسابش ميكنم كه توانسته ام از ذهني كه به من ارزاني شده در جهت تفكر مثبت برا تاثير روي خودم و ديگران استفاده كنم.از بحث اصلي خود د.ور نميشوم و مسئله رسانايي را مجدد از سر ميگيريم.مولكولهايي كه در ان تئوري به آن اشاره شد در واقع ما و دوستانمان ميباشند. و ذهن مثبت ما در واقع ساختمان مولكولي را تشكيل ميدهد كه شرايط انتقال را بوجود مياورد . در اين اصل همه با سخاوت هستند و ثروت را دست به دست انتقال داده و به يكديگر ميرسانند و در واقع همه كانال هدايت اين ثروت هستند و از داشته هاي ديگري در رنج و حسادت نمي افتند.انسانهايي كه يك مرحله بالاتر قرار دارند كساني هستند ميتوانند فضا سازي كنند. ميتوانند عناصر رسانايي خلق كنند و انسانها را براي رسيدن به خواسته هاي مشترك به حركت و تكاپويي وا دارند. و لذا سهمشان ازبقيه بيشتر خواهد بود. من تا بحال ثروت زيادي نداشته ام ولي ميدانم با داشتن اين انديشه خود ثروت هدف نهايي نميباشد و يا اگر در ابتدا اين باشد ، با اسقرار اين تفكر ديگر روش ثروت ارزش پيدا ميكند .و حال و هواي انسان حال و هواي دوست داشتن و كمك رساني ميشود.ئقطه مقابل مولكولهايي هستند كه شايد به مراتب تعدادشان بيشتر از نوع اول باشد ولي در نهايت خساست هيچ انتقالي در آنها صورت نميگيرد و با در اختيار داشتن منابع انرزي تنها بعد از مدتي ميسوزند. لذا بايد هميشه خاصيت فلز بودن خود را حفظ كنيم و يا آن رابوجود آوريم و از چوب شدن بترسيم و هراسمند باشيم.چيزي كه ارزش دعاي دسته جمعي را براي من بيشتر ميكند به نظر من همين است كه باعث ميشود رسانايي بوجود آيد . و به همين منظور در روايات متعددي هم روي اين مسئله تاكيد شده است كه هم د رجمع و هم براي ديگران دعا كنيد.اميدوارم كه مطالبم قابل استفاده دوستان قرار بگيرد. و مطمئن هستم كه نهايتا دوستان واقعي خودم را خواهم يافت.لذا براي موفقيت تمام آنها دعا ميكنم و ميخواهم همه شما به آرزوي خود برسيد.

هیچ نظری موجود نیست: