۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

سخن اول



سخن اول

خواهش می کنم برای خوندن این متن وقت بگذارید !


دنیای امروز می ره که به کمک دانش ,خرافات ها رو از بین ببره و بیشتر در جهت خود شناسی گام برداره.

در جهت بهسازي ارتقاء سطح زندگي و اينكه همين دنيا آنقدر ارزش داره كه براي آباد كردن آن تلاش كنيم ريشه فقر رو بكنيم و از منابع مالي و معنوي كه داريم حداكثر استفاده رو ببريم

دنیا داره می ره به اینکه سرنوشت انسانها به هم مربوطه و زمین این یکی یکدانه هستی (تا الان) تنها محل قابل سکونت برای انسانه.


دنیا داره به سمتی می ره که مردم زمین درک می کننند که کمک به دیگری یعنی کمک به خود.


جدای از پاداش گرفتن بخاطر خوبی یا بدی نکته مهم این هست که وقتی ما خوبی می کنیم به کسی در واقع به خودمون خوبی می کنیم.

وقتی کمک می کنیم یک فقیر رو که اوضاعش بهتر شه در واقع به آسایش و امنیت محل خودمون کمک کردیم که یک خلافکار کمتر شه و جامعه امن تری داشته باشیم به امید خدا.

و این بحث رو بگیرید در جهت خوبی که مثلا یک دکتر بیشتر باشه یا یک تاجر موفق یعنی اینکه در محلمون بیشتر درمان هست و کار ایجاد شده توسط تاجر. ( و حالا ببینید اگه این بحث در سطح کلان باشه چه تاثیر بزرگی خواهد گذاشت)

پس خوبی یا بدی کردن مستقیما اول به خودمون باز می گرده. و من با این باور اندیشیدم که چطور می تونم کار ی هر چند کوچک انجام بدم

چند روز پيش از آسايشگاه كهريزك ديدن كردم

به شما هم پيشنهاد مي كنم اين كارو بكنيد مثلا به اندازه وسعتتون هديه بخريد و ببريد ميان انسانهاي كه روزي مادران و پدران ما بودنند و اگه خاري تو پاي ما ميرفت جگرشون آتيش مي گرفت آنجا پدران و مادران ما زندگي مي كنند كساني كه روزگاري در همين مملكت عرق ميريختنند و براي روزي خانواده و فرزندانشون تلاش مي كردنند .

آسايشگاه كهريزك منتظر كمكهاي شماست چند هزار تومان كسي رو بدبخت نكرده




فقط از صمیم قلب آرزو دارم ما مردم ایران همه بدونیم که این کار یعنی واریز بخشی از درامدمون کمک به خودمونه و بس . پس یک وظیفه بیشتر نیست نه یک لطف به دیگری و نه خدای نکرده منت گذاشتن !

تا شاهد روزي باشم كه همه در راحتي و رفاه زندگي كنند

و زندگي شاد و پويا داشته باشيم و مردم ايران آرام خونسرد با ايمان و پراميد و پرتلاش

و در سر هر ايراني اميدي و روياي جهت ساختن و كمك به يكديگر باشه

آسايشگاه خيريه كهريزك را فراموش نكنيد

همين امروز همين هفته همين ماه اقدام كنيد

بايد حركت كرد بايد تكان خورد و بعد شادي را درون خود احساس كنيد

من بعد از بازديد از آساشگاه كهريزك تصميم گرفتم وبلاگ خودم را تقديم آسايشگاه خيريه كهريزك كنم و تلاش كنم بازديد كنندگان اين وبلاگ را ترغيب به كمك به آنجا نمايم


هیچ نظری موجود نیست: